Hier ook en de wind is ook gaan liggen. Wel eens fijnKaio schreef: di 26 dec 2023, 12:11 Wtf????
De zon bestaat blijkbaar toch nog.
Even van genieten voor die weer maanden pleitos is![]()
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Het weer
De zon? Is dat dat gele ding dat ik zie 
Hier heb ik dat gele ding nog niet gezien. Gewoon weer grijs en bewolkt (wel droog)
Hmmm hij is alweer weg...That's all folks!

Er was ons ook een zonnige droge dag beloofd
Maar we hebben zeik , morgen idem
Maar we hebben zeik , morgen idem
- pearlsofpassion
- Moderator
Die gele bol laat zich hier ook niet zien.
Het regent niet, maar alles is toch nat.
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/161517 ... en-te-veel
De situatie in Drenthe
Ook hier in onze regio aan de orde
Ik liep vanochtend met Seb door het buitengebied . Er ontstaan steeds meer " grote meren "
In de bossen? Geen idee . Dat was laatst al onbegaanbaar . Na de storm niet meer geweest , al die gammele bomen
De situatie in Drenthe
Ik liep vanochtend met Seb door het buitengebied . Er ontstaan steeds meer " grote meren "
In de bossen? Geen idee . Dat was laatst al onbegaanbaar . Na de storm niet meer geweest , al die gammele bomen
-
frodo quin
- 5-sterren

Hier is heg heel de namiddag zonnig geweest. De dwerg is zelfs voor het eerst zonder kleren kunnen gaan wandelen deze namiddag. Op zich wonen we niet ver van elkaar, maar de wolken moeten maar net boven jou hangen en je hebt het zitten.pearlsofpassion schreef: di 26 dec 2023, 14:43 Die gele bol laat zich hier ook niet zien.
Bij jullie ook al? Hier staat ook allemaal van die gammele troep. Een beetje waai en alles ligt al vol met takken. Een klein beetje storm en overal gaan de bomen. Knap knap.smulpaap schreef: di 26 dec 2023, 15:29 https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/161517 ... en-te-veel
De situatie in Drenthe
In de bossen? Geen idee . Dat was laatst al onbegaanbaar . Na de storm niet meer geweest , al die gammele bomen![]()
Vanochtend voor het eerst sinds de storm naar het bos gegaan. Het is nu wel natter dan voorheen maar je kan nog steeds goed lopen. En Ties met zijn korte stampertjes ook. Dus dat viel weer mee.
Ja , zeker de bosgebieden van Drents Landschap zijn erg link . Maar ik zag vanochtend ook vele omgewaaide bomen in het buitengebiedpike schreef: di 26 dec 2023, 17:29 Bij jullie ook al? Hier staat ook allemaal van die gammele troep. Een beetje waai en alles ligt al vol met takken. Een klein beetje storm en overal gaan de bomen. Knap knap.
Vanochtend voor het eerst sinds de storm naar het bos gegaan. Het is nu wel natter dan voorheen maar je kan nog steeds goed lopen. En Ties met zijn korte stampertjes ook. Dus dat viel weer mee.
Maar daar valt nog veilig te lopen
Hier in Hongarije was het gisteren maar liefst 18 graden. Ik had het gewoon warm tijdens het snoeien van de druiven en moest mijn jas uitdoen. Bizar gewoon.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij stonden gisteren op met -24CMillyMol schreef: wo 27 dec 2023, 16:28 Hier in Hongarije was het gisteren maar liefst 18 graden. Ik had het gewoon warm tijdens het snoeien van de druiven en moest mijn jas uitdoen. Bizar gewoon.
Nu thuis is het maar -10C….
-
frodo quin
- 5-sterren

MillyMol schreef: wo 27 dec 2023, 16:28 Hier in Hongarije was het gisteren maar liefst 18 graden. Ik had het gewoon warm tijdens het snoeien van de druiven en moest mijn jas uitdoen. Bizar gewoon.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij krijgen wat veel sneeuw…. Meneer is vandaag 2,5 uur aan het ruimen geweest. Want voor oud en nieuw komt er nog een pak aan….