Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

baileys schreef: di 13 feb 2024, 18:00 Iemand nog iets van Sonja gehoord? Ze is al heel lang niet online geweest :'(
Op 11 Dec heeft ze nog een bericht geschreven
Daarna niets meer
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Ik heb er ook al een paar keer aan gedacht. Ik hoop dat het is omdat ze zich goed genoeg voelt om fijne dingen met dierbaren te doen, maar ik vrees dat het zowat het tegenovergestelde is ☹️
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Inge en Bono schreef: zo 11 feb 2024, 16:54 ;D ik heb dat inderdaad al met de automatische ruitenwisser en verlichting op mijn auto, mag ik dat potverdikke zelf bepalen :biggrin2: ik rijd dus ook geen automaat: zelluf doen ::)
;D ;D ;D

Wij rijden een elektrische auto met heul veul toeters en bellen. En soms wordt ik er helemaal simpel van. Vooral de lane assist op smalle weggetjes waar alleen aan de zijkant strepen En inderdaad ineens afremmen zonder reden, zoals bij het inhalen van vrachtwagens, of als ‘ie denkt dat we op de andere weg rijden (de auto kiest op de gps altijd de weg met de laagste snelheid, en als ie dus verkeerd kiest denkt ie dat het 30 is ipv 50 bv)

Soms is het ook wel lekker en wordt je er een beetje lui van, zoals met file rijden, en een keer heeft het echt voorkomen dat ik een kind aanreed. Ik reed achteruit op een parkeerplaats, kind kwam op zo’n elektrische stepje achter mijn auto langs en ik had het echt niet gezien, toen was ik blij met de noodstop van de auto.
Jonas Wulf
1-ster
1-ster

Bericht door Jonas Wulf »

@Siberienne: Het is goed om te weten dat die systemen soms ook levens kunnen redden.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

frodo quin schreef: di 13 feb 2024, 20:42 Ik heb er ook al een paar keer aan gedacht. Ik hoop dat het is omdat ze zich goed genoeg voelt om fijne dingen met dierbaren te doen, maar ik vrees dat het zowat het tegenovergestelde is ☹️
Ja lastig dit he, met 'internetmensen' :-\
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

eelke schreef: do 15 feb 2024, 16:05 Ja lastig dit he, met 'internetmensen' :-\
Ja , inderdaad :-\
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Inge en Bono schreef: zo 11 feb 2024, 16:54 ;D ik heb dat inderdaad al met de automatische ruitenwisser en verlichting op mijn auto, mag ik dat potverdikke zelf bepalen :biggrin2: ik rijd dus ook geen automaat: zelluf doen ::)
pike schreef:Jemig daar gaat weer een wereld voor mij open. Maar ik weet het al. Als ik een nieuwe auto moet koop ik wel weer een ouderwets barrel. Auto's die zelf iets doen dat lijkt me echt 10x niks.

;D ;D

Automaat dat vind ik dan wel weer fijn hoor.

We hebben net een nieuwe honden auto met schakelbak, had automaat mogen zijn maar je kunt niet alles hebben. Voor de rest heeft ie wat minder toeters en bellen dan de Passat ( bedrijf lease) die heeft dus vanalles.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

frodo quin schreef: di 13 feb 2024, 20:42 Ik heb er ook al een paar keer aan gedacht. Ik hoop dat het is omdat ze zich goed genoeg voelt om fijne dingen met dierbaren te doen, maar ik vrees dat het zowat het tegenovergestelde is ☹️
:-\ ja het ging niet heel goed, dan is geen nieuw niet automatisch goed nieuws, al hoop ik het wel
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Een klaag van Bobske en Billie Willie, we hebben best fijn gewandeld ook al waren we nog moe en vinden het echt niet erg om nat te worden, maar deze dag brengen wij wel verder op deze plaats en in deze stand door. Waag het niet dit plan te veranderen.
Ok, niet echt een klaag, maar meer een dreigement. [emoji23]

Eerst stress door spullen inpakken en een verder autoritje en dan ook Bobbie nog deels borstelen en knippen, meneer is moe en Billie past zich aan., want die had meer last van de stress.Afbeelding
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

;D
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Charlie Angel schreef: zo 18 feb 2024, 13:22 Een klaag van Bobske en Billie Willie, we hebben best fijn gewandeld ook al waren we nog moe en vinden het echt niet erg om nat te worden, maar deze dag brengen wij wel verder op deze plaats en in deze stand door. Waag het niet dit plan te veranderen.
Ok, niet echt een klaag, maar meer een dreigement. [emoji23]

Eerst stress door spullen inpakken en een verder autoritje en dan ook Bobbie nog deels borstelen en knippen, meneer is moe en Billie past zich aan., want die had meer last van de stress.Afbeelding
Gelijk hebben jullie hoor :biggrin2:
smulpaap
5-sterren
5-sterren

Bericht door smulpaap »

Wat is spiervlees toch bizar duur (geworden) :-X
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

smulpaap schreef:Wat is spiervlees toch bizar duur (geworden) :-X
In de supermarkt is het vaak goedkoper dan via een barf leverancier.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

smulpaap schreef: Gelijk hebben jullie hoor :biggrin2:
Inmiddels zijn ze weer boven Jan. Komt mooi uit, want ze moeten ook weer gewassen worden en geschoren. [emoji2957]
Al is dit vooral ook een klaag van het vrouwtje, want hoe hou je volledig rust en toch je honden netjes.[emoji3061]
pearlsofpassion
Moderator

Bericht door pearlsofpassion »

hannabelgje schreef: ma 19 feb 2024, 12:05 In de supermarkt is het vaak goedkoper dan via een barf leverancier.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Het mijne komt ondertussen ook vnl van de poelier.
Kan niet anders... :'(

Plaats reactie