Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: Het weer
Klinkt gevaarlijk Siberienne. Groot gelijk dat je Shadow niet in zijn eentje buiten laat.
Zat vanochtend al vroeg op de weg (half 6) maar niks geen last van de wind gehad. Met de windstoten viel in mijn regio dus reuze mee. Later héérlijk met Ties in het bos gelopen, het voelde gewoon warm.
De modder is weer in vol ornaat tevoorschijn gekomenfrodo quin schreef: wo 17 jan 2024, 21:13 Maar jullie hebben ook hopen meer sneeuw natuurlijk. Kan mij voorstellen dat daar wel wat u spanning bij komt kijken om schade te voorkomen en het zo veilig mogelijk te houden.
Is dat ding op de tweede foto een soort sneeuwruimer?
@pike en Smulpaap: maar jullie hebben binnen enkele dagen wel een pak minder modder. En zowaar zo'n zich ik op de foto met Seb![]()
De zandweg (2e helft filmpje):
https://www.youtube.com/shorts/QxZFhDt8CzI
En het bospad: En de zandweg:
Hier ook weer volop zeik , en storm .
Het eerste natte pak weer gehad vanochtend
Nu schijnt de zon
Het eerste natte pak weer gehad vanochtend
Nu schijnt de zon
- pearlsofpassion
- Moderator
Hier ook alle wit weg en veel wind.
Vannacht gigantisch veel wind. Deze ochtend beter maar toch aan mispakt want kale bomen vangen minder en ze bewogen dus niet zoveel maar er was toch nog serieus wind.
Namiddag ook wel een zonnetje gezien. Dan ben ik al tevreden.
Vannacht gigantisch veel wind. Deze ochtend beter maar toch aan mispakt want kale bomen vangen minder en ze bewogen dus niet zoveel maar er was toch nog serieus wind.
Namiddag ook wel een zonnetje gezien. Dan ben ik al tevreden.
Ik post niet meer zo vreselijk vaak maar ik heb nu wel even iets belangrijks te zeggen.
Wat een pleurisweer!
Wat een pleurisweer!
Dat kan ik alleen maar beamen!Kaela schreef: zo 18 feb 2024, 12:35 Ik post niet meer zo vreselijk vaak maar ik heb nu wel even iets belangrijks te zeggen.
Wat een pleurisweer!
+1Kaela schreef: zo 18 feb 2024, 12:35 Ik post niet meer zo vreselijk vaak maar ik heb nu wel even iets belangrijks te zeggen.
Wat een pleurisweer!
Bruun vond het dan wel weer fijn, een uur lang zeiknat regenen en door de plassen rennen
Ties wil nog steeds niet de tuin in als het regent, maar in het bos deert hem de regen niks en racet hij met veel plezier door alle modderplassen.Kim_S schreef: zo 18 feb 2024, 12:49 +1![]()
Bruun vond het dan wel weer fijn, een uur lang zeiknat regenen en door de plassen rennen![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Toch eentje die blij is met dit zeikweer. [emoji23][emoji23]Kim_S schreef: +1![]()
Bruun vond het dan wel weer fijn, een uur lang zeiknat regenen en door de plassen rennen
Yep, zo denkt Phemke er ook over. Water moet niet van boven komenpike schreef: zo 18 feb 2024, 13:04 Ties wil nog steeds niet de tuin in als het regent, maar in het bos deert hem de regen niks en racet hij met veel plezier door alle modderplassen.
Ja, al sta je tot je poepert in het water, dat geeft niks, maar een paar druppeltjs van boven is een verschrikkelijk dramadoranto schreef: zo 18 feb 2024, 13:30 Yep, zo denkt Phemke er ook over. Water moet niet van boven komen![]()
![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Kom maar hierheen allemaal: stralend zonnetje en rond het vriespunt. Echt schitterend winterweer!
Wij hebben nog zo goed als droog gewandeld rond de middag 
Nog een week of 4Anne in Zweden schreef: zo 18 feb 2024, 14:57 Kom maar hierheen allemaal: stralend zonnetje en rond het vriespunt. Echt schitterend winterweer!
Dan is het vast weer prutweer, ga ik van uit