Het is zover…
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het is zover…
Ties heeft geen peentjes, maar een heel groentetuintje in zijn oren gekregen
En er kan wat in, in die flappers. Alle luchtjes en geurtjes zijn ineens véél interessanter dan het vrouwtje met haar stomme snoepjes

Re: Het is zover…
Ojeeeee
Welkom bij de club
En veel sterkte het komende jaar 
Welkom bij de club
Veel plezier
Ik leef ook nog , na bijna 8 jaar Thatcher
Ik leef ook nog , na bijna 8 jaar Thatcher
-
frodo quin
- 5-sterren

Sterktepike schreef: do 29 feb 2024, 19:49 Ties heeft geen peentjes, maar een heel groentetuintje in zijn oren gekregen![]()
![]()
En er kan wat in, in die flappers. Alle luchtjes en geurtjes zijn ineens véél interessanter dan het vrouwtje met haar stomme snoepjes
![]()
![]()
Nou hopelijk overleef ik het met Napoleon ook
Thatcher en Napoleon, erg passend
Hier is de bijnaam Kleine Klojo tegenwoordig
Hier is de bijnaam Kleine Klojo tegenwoordig
Kleine??Kim_S schreef: do 29 feb 2024, 21:54 Thatcher en Napoleon, erg passend![]()
Hier is de bijnaam Kleine Klojo tegenwoordig![]()
Atz is nog net iets groter
Ohhhh welkom bij de Club!!! Sjoerd z'n oren doen het ook niet meer. Hele lijf is met hele andere dingen bezig
. Dit is gewoon echt een fout reuen-seizoen
Nou sterkte he
Nou sterkte he
Lizzy schreef: vr 01 mar 2024, 07:21 Ohhhh welkom bij de Club!!! Sjoerd z'n oren doen het ook niet meer. Hele lijf is met hele andere dingen bezig![]()
. Dit is gewoon echt een fout reuen-seizoen
![]()
Nou sterkte he![]()
Hahahaha, ja, dat ook
Mijn instructrice bij de puppencursus omschreef het gedrag vanochtend toch ietsje anders: "Rond de leeftijd van een half jaar" zei ze, "worden ze doorgaans wat zelfstandiger. De pubertijd moet nog komen. Veel succes!"

Ik durf gewoon niet te lachen he 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Zou ik ook niet doen als ik jou was [emoji6]Kaio schreef:Ik durf gewoon niet te lachen he
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
ik heb trouwens vorige week een nieuwe pubergroep erbij gekregen. OMG! Dat was een zooitjepike schreef: za 02 mar 2024, 11:18 Mijn instructrice bij de puppencursus omschreef het gedrag vanochtend toch ietsje anders: "Rond de leeftijd van een half jaar" zei ze, "worden ze doorgaans wat zelfstandiger. De pubertijd moet nog komen. Veel succes!"![]()
![]()
Hebben ons wat afgelachen
Dus werk aan de winkel