dinky89 schreef: ma 04 mar 2024, 14:44
Eigenlijk geluksmoment van gisteren: De foto's ontvangen van onze fotoshoot met Linde. Zijn erg mooi geworden Heel blij dat mijn zusje er mee kwam om dat als kraamcadeau te geven, weet niet of ik het anders ook had gedaan.
Zo leuk om die foto’s later nog terug te kijken. Ze is echt groot voordat je het weet, genieten dus!!
(Zei zij waarvan die baby’s inmiddels 15 en 11 zijn )
Kim_S schreef: ma 04 mar 2024, 17:34
Zo leuk om die foto’s later nog terug te kijken. Ze is echt groot voordat je het weet, genieten dus!!
Kim_S schreef: ma 04 mar 2024, 17:34
Ik zag vanmiddag een hermelijn. Deze keer heel goed zichtbaar , bleef zelfs even staan . Zulke leuke dieren
Miss Hunter was ook onder de indruk , dat rent leuk
smulpaap schreef: ma 04 mar 2024, 17:55
Ik zag vanmiddag een hermelijn. Deze keer heel goed zichtbaar , bleef zelfs even staan . Zulke leuke dieren
smulpaap schreef: ma 04 mar 2024, 17:55
Mooi zeg. Ik ben nog niet verder dan een wezel gekomen dat vond ik al heel bijzonder.
Ronald schreef: ma 04 mar 2024, 16:51
Van het weekend rare pijn in mijn arm, tintelingen. Vandaag toch maar even de huisarts gebeld.
Ik kon gelijk komen, mocht alleen niet zelf rijden.
En het was dus geen hartinfarct maar een beknelde spier...
Ik ga straks een biertje nemen!
Wat een opluchting. Hoop dat het goed gesmaakt heeft!
smulpaap schreef: ma 04 mar 2024, 21:51
Het barst er hier van
Net als otters . Ook eenmaal gezien
En straks de uitkijktoren weer op , en hopelijk jonge vosjes zien