Ingreep Seb
Moderator: Lizzy
Re: Ingreep Seb
Dat klinkt een stuk fijner en rustiger Smulpaap! Hopelijk zet het herstel voorspoedig door en blijft Seb normaal doen qua poepen/plassen
Uitscheiding ging weer goed . Plast goed , met z'n poot omhoog . Weer ontlasting gehad
Ik speel een beetje met de kvv . Nu twee keer ontlasting gehad. Ik had er extra spiervlees en groenten bij gedaan . Dat sla ik vanmiddag en morgen even over . Anders word het slappe kak
En dat blijft in de broek kleven . Douchen kan niet
Dus maar even goed in de gaten houden
Hij heeft ook al ondeugende momenten . Dus als ie uit de bench is hangt de lijn er aan
We gaan nu effe een frisse neus halen
Ik speel een beetje met de kvv . Nu twee keer ontlasting gehad. Ik had er extra spiervlees en groenten bij gedaan . Dat sla ik vanmiddag en morgen even over . Anders word het slappe kak
En dat blijft in de broek kleven . Douchen kan niet
Dus maar even goed in de gaten houden
Hij heeft ook al ondeugende momenten . Dus als ie uit de bench is hangt de lijn er aan
We gaan nu effe een frisse neus halen
Wat een zorgen heb je gehad met Seb, fijn dat hij nu weer plast en zelfs ondeugend durft te zijn, dat klint goed. op naar herstel 
Geen bijzonderheden
Alles gaat goed . We tellen wel de dagen af
Verband er hopelijk af . A.s Ma is de controle
Hij begint wat meer hongerig te worden
Begonnen met de helft van z'n gebruikelijke portie , om aankomen te vermijden
Vanochtend 25 gram meer gegeven
Maar ja , kvv vult ook niet . En dat is ie niet gewend
Alles gaat goed . We tellen wel de dagen af
Verband er hopelijk af . A.s Ma is de controle
Hij begint wat meer hongerig te worden
Begonnen met de helft van z'n gebruikelijke portie , om aankomen te vermijden
Vanochtend 25 gram meer gegeven
Maar ja , kvv vult ook niet . En dat is ie niet gewend
De directeur . Even uit het gevang
Uiteraard met toezicht
Even een paar keer per dag bij ons
En verder rust
Uiteraard met toezicht
Even een paar keer per dag bij ons
En verder rust
Ja, ook liefde en aandacht bij de baasjes is onderdeel van de medicatie voor herstel 
Fijn dat het langzaam aan steeds beter gaat!
Meneer begint heel veel babbels te krijgen
goed teken natuurlijk
Maar knap vermoeiend , hij is nog vlugger dan een vlo . Kan echt geen seconde zonder cipier
Als ie uit de bench is dan hangt de lijn er aan
Hij loopt ,als ie uit de bench is vaak naar de wandelkar . Gaan we weer een rondje ?
Vanochtend 20 minuten , vanmiddag een uur en vanavond nog een half uur . Anders is er geen houden aan . Plus dat je Olvarit mot vreten
En dan ook nog veel minder . Ik moet op m'n lijn letten zeggen ze . Tss zwaar leven hoor . Cipiers tellen de dagen af . Maandag controle en hopelijk het spalkverband er af
En misschien iets langer wandelen . Vijf minuten , wie verzint dit zegt wijdbeens . Vier maal daags behoeften doen en die 5 minuten zijn zo voorbij . Soms laat ik effe flink van me horen , dan beuk ik met m'n voorpoot tegen de bench . Maar ze trekken zich er niets van aan
Maar knap vermoeiend , hij is nog vlugger dan een vlo . Kan echt geen seconde zonder cipier
Als ie uit de bench is dan hangt de lijn er aan
Hij loopt ,als ie uit de bench is vaak naar de wandelkar . Gaan we weer een rondje ?
Vanochtend 20 minuten , vanmiddag een uur en vanavond nog een half uur . Anders is er geen houden aan . Plus dat je Olvarit mot vreten
En misschien iets langer wandelen . Vijf minuten , wie verzint dit zegt wijdbeens . Vier maal daags behoeften doen en die 5 minuten zijn zo voorbij . Soms laat ik effe flink van me horen , dan beuk ik met m'n voorpoot tegen de bench . Maar ze trekken zich er niets van aan
Morgen is de grote dag ( hoopt meneer ) en wij ook
Mag het spalkverband verwijderd worden ?
Dat zou een heeeeeeele fijne stap voorwaarts zijn
Geen raar pak met pijpen meer aan , geen geklooi meer met latex voordat we naar buiten gaan ....
Voortgang revalidatie bespreken
Ik hoop het voor het ventje . Hij is het zo zat
Nog even een week olvarit , en dan mag ie van mij weer aan de barf hap . Is ie ook wel blij mee denk ik
En meneer ook eens goed borstelen als ie bevrijd is van z'n spalk , daar is ie dan weer niet zo blij mee
Mag het spalkverband verwijderd worden ?
Dat zou een heeeeeeele fijne stap voorwaarts zijn
Geen raar pak met pijpen meer aan , geen geklooi meer met latex voordat we naar buiten gaan ....
Voortgang revalidatie bespreken
Ik hoop het voor het ventje . Hij is het zo zat
Nog even een week olvarit , en dan mag ie van mij weer aan de barf hap . Is ie ook wel blij mee denk ik
En meneer ook eens goed borstelen als ie bevrijd is van z'n spalk , daar is ie dan weer niet zo blij mee
Vannacht heeft ie het toch voor elkaar gekregen om z'n pak uit te krijgen . Uiteraard de kant waar het spalkverband zit
Nou , scheelt de praktijk straks alweer werk zullen we maar denken
Hij heeft er aardig wat verband vanaf gevreten
En we hebben beiden niets gehoord
Maar ja , slecht slapen . En dan lig je even te slapen en dan maakt de sjeik er dankbaar gebruik van
Nou , scheelt de praktijk straks alweer werk zullen we maar denken
Hij heeft er aardig wat verband vanaf gevreten
En we hebben beiden niets gehoord
Maar ja , slecht slapen . En dan lig je even te slapen en dan maakt de sjeik er dankbaar gebruik van
Spalkverband is verwijdert
Voor nu een tevreden DA
Deze week starten met 6 x daags 5 min lopen omdat ie geen steun van de spalk meer heeft
Gaat dit goed dan langzaam uitbreiden naar 10 min . Over drie weken weer controle
En zelf buig en strekoefeningen doen
Er is wel een kleine drukplek . Dus hopelijk geneest dit ook voorspoedig
En als aandenken de spalk mee naar huis
Voor nu een tevreden DA
Deze week starten met 6 x daags 5 min lopen omdat ie geen steun van de spalk meer heeft
Gaat dit goed dan langzaam uitbreiden naar 10 min . Over drie weken weer controle
En zelf buig en strekoefeningen doen
Er is wel een kleine drukplek . Dus hopelijk geneest dit ook voorspoedig
En als aandenken de spalk mee naar huis
Wat fijn voor Seb dat het verband eraf is. Nu maar goed oppassen met hem, hij denkt vast dat hij een jonge god is
Fraai aandenken hoor
Fraai aandenken hoor
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Fijn dat de genezing zo vlot verloopt!
- Charlie Angel
- Moderator
Wat fijn dat dit zo voorspoedig verloopt, het is al moeizaam genoeg. Een knuffel voor de jonge god! [emoji3590]
Dokter Bibber heeft , helaas voor hem , z'n pak met pijpen weer aan .
Hij kan niet van het drukplekje af blijven
En al dat likken en soppen
En er zit voor nu weer even een Tramadol in , wird ie ietwat suf van . Niet ideaal , maar voor nu even " van de wereld " hoe eerder de drukplek is genezen ,hoe beter . Dan hoeft ie geen pak meer aan en kan ie buiten oefenen met wandelen
Hij kan niet van het drukplekje af blijven
En al dat likken en soppen
En er zit voor nu weer even een Tramadol in , wird ie ietwat suf van . Niet ideaal , maar voor nu even " van de wereld " hoe eerder de drukplek is genezen ,hoe beter . Dan hoeft ie geen pak meer aan en kan ie buiten oefenen met wandelen