Toen ik gister avond naar hus reed was her af en toe meer alsof ik in een golfslagbad reed..... nog nooit meegemaakt, ja tijdens een wolkbreuk, maar dat duurt geen uren meestal he.
Vannacht werd ik ook weer wakker van de herrie van de regen. Denk jee hoe moet dat mrogen met lipen? Moest ik toch aan een oude film denken , waterworld
Denk dat ik maar een vlot ga bouwen
Er wonen nu wel meerdere ooievaars hier rondom de "vijvers" , dat is wel mooi ok te zien
Ik wilde gisteren Bob in onze "achtertuin" even loslaten maar dat was weer een rivier geworden. Vandaag maar ergens met de auto naar toe dat ie los kan. Hier is het zwaar onbegaanbaar.
Kaio schreef: di 07 mei 2024, 06:33
Toen ik gister avond naar hus reed was her af en toe meer alsof ik in een golfslagbad reed..... nog nooit meegemaakt, ja tijdens een wolkbreuk, maar dat duurt geen uren meestal he.
Vannacht werd ik ook weer wakker van de herrie van de regen. Denk jee hoe moet dat mrogen met lipen? Moest ik toch aan een oude film denken , waterworld
Denk dat ik maar een vlot ga bouwen
Er wonen nu wel meerdere ooievaars hier rondom de "vijvers" , dat is wel mooi ok te zien
Hier vandaag eens het tegenovergestelde. Nuja in Gent dan toch. Hadden regen gegeven en muv in dd ochtend heel zonnig geweest. Doorgaans zegt het weerbericht zon en krijg ik regen inplaats. Leuk dat het eens omgekeerd is.
frodo quin schreef: za 11 mei 2024, 13:14
Het is warm
Resultaat: 1 mens, 2 honden en 3 kippen op een kluitje onder een parasol tijdens hun vrij uitloop moment.
Lekker toch
Beter als die rot regen
Temperatuur is nu nog aangenaam vind ik
kiara schreef: za 11 mei 2024, 14:06
Lekker toch
Beter als die rot regen
Temperatuur is nu nog aangenaam vind ik
Voor mij wat te warm, maar nog te doen. De honden hadden het wel erg lastig buiten. Ik was ook wat laat met hun ochtendwandeling en rond 9 uur was de zon al erg heet voor hen. Gelukkig maar een korte wandeling.
Ik ben vooral blij met die warmte zodat de boel hier wat beter opdroogt, want dat is wel erg nodig.
frodo quin schreef: za 11 mei 2024, 13:14
Het is warm
Resultaat: 1 mens, 2 honden en 3 kippen op een kluitje onder een parasol tijdens hun vrij uitloop moment.
Oo het was heerlijk bij het waterwerken
Laatste weken was koukleumen dan was dit toch beter