senioren galerij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Re: senioren galerij
Zoë vind ik echt zo een lieve uitstraling hebben he. En oli is gewoon en bol wol 
-
Mandarijn
- 5-sterren

Bij de hondenschool hebben ze nu ook senioren lessen. Natuurlijk mag Bobbie daar bij zijn, vooral omdat de mantrailles gestopt is.
- pearlsofpassion
- Moderator
Op het gemakje..
-
Mandarijn
- 5-sterren

Ja op eigen tempo heerlijk bezig zijn 1uurtje. Maar na 45 minuten krijgt ie al zware oogjes Dan mag ie het laatste kwartier lekker dutten....niks moet alles mag lessen zijn het
O, wat heerlijk, kijk 'm nou soezen!Mandarijn schreef: vr 05 jul 2024, 23:54 Ja op eigen tempo heerlijk bezig zijn 1uurtje. Maar na 45 minuten krijgt ie al zware oogjes20240612_195349.jpg
Dan mag ie het laatste kwartier lekker dutten....niks moet alles mag lessen zijn het
Dat wenst iedere senior
Wat een heerlijke foto's van en genietende Bobby! 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker hoor zo'n les.
Hoe ouder, hoe gekker. Denk dat ze het warm had. Kon er natuurlijk zelf niet meer uit maarja als ze maar lol heeft.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Hoe ouder, hoe gekker. Denk dat ze het warm had. Kon er natuurlijk zelf niet meer uit maarja als ze maar lol heeft.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Die Zoë

- Charlie Angel
- Moderator
Wat leuk zeg, lekker in zijn eigen tempo. Zie hem toch genieten. [emoji3590]
Wat leuk, seniorenles voor Bob
en dat hij dan mag dutten als hij moe is, geweldig!
Zoë doet me ergens aan denken
alhoewel Ties inmiddels groot genoeg is om er zelf uit te komen. Wat vindt Bob van modderpoelen?
Zoë doet me ergens aan denken
Jeo ik smeer honingzalf.frodo quin schreef: vr 05 jul 2024, 20:06 Ik weet niet wat je nu doet met het abces, maar ik heb heel goede ervaringen met honingzalf bij abcessen bij mijn ratten.
Ik hoop dat hij snel beter is. De hydro is dan om weer op te bouwen omwille van de artrose?
Hydro miet idd voor gaan zorgen dat ie weer beter gaat lopen. En ook de afgetakelde speuren weer wat op peil gaat krijgen.
Kijk het wordt geen km-vreter meer , maar een leuk rondje lopen zou toch wel de moeite waard zijn
Wel helemaal heerlijk zo!Mandarijn schreef: vr 05 jul 2024, 23:54 Ja op eigen tempo heerlijk bezig zijn 1uurtje. Maar na 45 minuten krijgt ie al zware oogjes20240612_195349.jpg
Dan mag ie het laatste kwartier lekker dutten....niks moet alles mag lessen zijn het
En wat mooi alles mag niks moet
-
Mandarijn
- 5-sterren

We zijn de eerste groep, soort van pilot. Het is vooral uitzoeken wat er in de lessen kan. Heb al aangegeven dat ik graag door ga. Woensdag de laatste les alweer. Dan heeft Bobbie er 6 gehad.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vind het een super leuk idee! Hoop voor jullie dat het doorgaat.Mandarijn schreef: ma 08 jul 2024, 15:13 We zijn de eerste groep, soort van pilot. Het is vooral uitzoeken wat er in de lessen kan. Heb al aangegeven dat ik graag door ga. Woensdag de laatste les alweer. Dan heeft Bobbie er 6 gehad.
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik vind dat eigenlijk een goed concept voor een les ongeacht de leeftijd. Beetje Freinet concept voor honden.Siberienne schreef: ma 08 jul 2024, 20:32 Ik vind het een super leuk idee! Hoop voor jullie dat het doorgaat.