Durf te vragen: Op zoek naar een doggyride

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Ik weet niet of dit mag maar in het kader van durf te vragen :). En anders mag het topic uiteraard verwijderd worden!

Voor Rana zijn we op zoek naar een doggyride of iets wat erop lijkt :)

Heeft iemand, in Noord Holland er toevallig een staan die niet meer gebruikt word en mag verhuizen :)

We kijken uiteraard ook op Marktplaats ed!
Ingeborg1958
4-sterren
4-sterren

Re: Durf te vragen: Op zoek naar een doggyride

Bericht door Ingeborg1958 »

Wij hebben ook gezocht naar een kleintje voor Shadow. Niet aan te komen!!
Uiteindelijk maar in de buidel en een nieuwe aangeschaft. Ik bedoel: de eerste week met een nieuwe pup weet je toch niet waar het geld blijft ::)
IMG20240817145654.jpg
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Hahahaha dat ziet er wel stoer uit ;D

Echt balen de dag dat we bedachten dat het voor Rana toch echt misschien wel handig is gelijk op MP gekeken. Daar stond er een, die dag geplaatst, in onze woonplaats helemaal compleet met ook de stang om er een wandelwagen van te maken voor 100,- Gelijk gereageerd maar hij was al verkocht - dat snap ik voor dat bedrag :P

Op nog 2 andere iets verder weg maar nog goed te doen gereageerd maar die waren ook al weg. Nu net gereageerd op een kar van een ander merk die ook in onze woonplaats word aangeboden en compleet met ombouw tot wandelwagen is.

Getwijfeld over nieuw kopen maar we moeten eerst maar eens kijken of Rana erin wil en hoe het bevalt. 30 September word ze 14 de ouwe mops :-*
Ingeborg1958
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ingeborg1958 »

Ja dat snap ik! Shadow is nog een baby, en blijft klein. Dus we zullen hopelijk lang plezier hebben van deze aanschaf
El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

Kar is inmiddels gekocht. Rana wil er, met wat overreding in de vorm van koek en snoep ook wel in. Vandaag bandjes opgepompt en alles even nagelopen. Staan we nog blij te kijken horen we een harde plof… voorwiel uit elkaar geklapt… :o Zowel binnen als buitenband aan gort… Op zoek naar een nieuw wieltje, we gaan vanmiddag op pad dus moet nu, maar dat ik lastig. Een buitenband bij een fietsenhandel gevonden en VL is nu langs Decathlon, bouwmarkt en scooterzaak aan het fietsen in de hoop ergens een binnenbandje te kunnen scoren…

Plaats reactie