Astanxanthine

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Plaats reactie

Astanxanthine

Lola_Bizzy
2-sterren
2-sterren

Astanxanthine

Bericht door Lola_Bizzy »

Heeft iemand ervaring met astanxanthine (krachtige antioxidanten)? Voor je dier of voor jezelf. Ik hoor het graag. Ik geef het namelijk zelf aan mijn twee honden (en neem het ook zelf maar meteen), maar heel veel doet het voor nog niet. Terwijl het spul zo veelbelovend overkomt.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Astanxanthine

Bericht door Lizzy »

Lola_Bizzy schreef: wo 28 aug 2024, 16:37 Heeft iemand ervaring met astanxanthine (krachtige antioxidanten)? Voor je dier of voor jezelf. Ik hoor het graag. Ik geef het namelijk zelf aan mijn twee honden (en neem het ook zelf maar meteen), maar heel veel doet het voor nog niet. Terwijl het spul zo veelbelovend overkomt.
Ik heb meerdere potjes opgemaakt. En ik merkte nul verschil. Niet bij mezelf, niet bij de honden. Ik ben er daarom mee gestopt. Zo goedkoop vind ik het niet....
Lola_Bizzy
2-sterren
2-sterren

Bericht door Lola_Bizzy »

Ah, dat vermoedde ik al... jammer.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Lola_Bizzy schreef: wo 28 aug 2024, 17:43 Ah, dat vermoedde ik al... jammer.
Ja, nou weet ik niet waarom je het zou willen geven of innemen....? Het schijnt wel heel gezond te zijn en kwaad kan het niet. Dus dat is dan weer een voordeel. Maar als je het echt ergens voor in wilt zetten? Ik heb het zelf ingenomen omdat ik spier, pees en gewrichtsproblemen heb. Langdurig ingenomen. Het deed niks.
Djarah
2-sterren
2-sterren

Bericht door Djarah »

Oud topic, maar misschien dat iemand het nog leest... maar het werkt super goed als je een huid hebt die snel verbrand en als van binnenuit zonbescherming dus. Mijn vriend en ik waren altijd heel wit en bij zon meteen verbrand. Toen wij jaren geleden astanxathine begonnen in te nemen verbranden we niet meer.... en heb ik een leuk kleurtje wat ook meegenomen is. Niemand vraagt meer of ik ziek ben :biggrin2: Dus wij slikken het trouw.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Djarah schreef: wo 12 nov 2025, 13:13 Oud topic, maar misschien dat iemand het nog leest... maar het werkt super goed als je een huid hebt die snel verbrand en als van binnenuit zonbescherming dus. Mijn vriend en ik waren altijd heel wit en bij zon meteen verbrand. Toen wij jaren geleden astanxathine begonnen in te nemen verbranden we niet meer.... en heb ik een leuk kleurtje wat ook meegenomen is. Niemand vraagt meer of ik ziek ben :biggrin2: Dus wij slikken het trouw.
Oh! Nou, super leuk en interessant om te lezen! Welk merk nemen jullie? En hoeveel mg?
Djarah
2-sterren
2-sterren

Bericht door Djarah »

Astaxanthine Bioastin 6 mg gebruiken we. Eerder ook 8 of 12 mg , maar laatste mag niet meer verkocht worden in Nederland.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Djarah schreef: zo 30 nov 2025, 16:34 Astaxanthine Bioastin 6 mg gebruiken we. Eerder ook 8 of 12 mg , maar laatste mag niet meer verkocht worden in Nederland.
Oh? Weet jij waarom dat is? (ik heb nu de 12 mg in de USA besteld dus vandaar mijn vraag).
Djarah
2-sterren
2-sterren

Bericht door Djarah »

Omdat eu heeft bepaald dat 8mg de maximale veiligheid is.volgens hun zou je bij hogere dosering nl wel eens maagklachten kunnen krijgen of je ontlasting zou wel eens rood kunnen kleuren(lijkt me niet een probleem en onschuldig dat laatse.. zalm en pelikanen worden er ook roze van) . Of als je zwanger bent is er niet voldoende bewijs dat dat dan goed is.

Daartegenover staat dat voor veel klachten 12 mg juist werkzaam is. En enorm veel onderzoeken die de veiligheid juist waarborgen.
Ik los het dus maar op door er 2 van 6 te nemen :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Djarah schreef: di 02 dec 2025, 14:06 Omdat eu heeft bepaald dat 8mg de maximale veiligheid is.volgens hun zou je bij hogere dosering nl wel eens maagklachten kunnen krijgen of je ontlasting zou wel eens rood kunnen kleuren(lijkt me niet een probleem en onschuldig dat laatse.. zalm en pelikanen worden er ook roze van) . Of als je zwanger bent is er niet voldoende bewijs dat dat dan goed is.

Daartegenover staat dat voor veel klachten 12 mg juist werkzaam is. En enorm veel onderzoeken die de veiligheid juist waarborgen.
Ik los het dus maar op door er 2 van 6 te nemen :biggrin2:
OK, super bedankt voor je uitleg! Ik heb de 12 mg bij I Herb in de USA besteld! Daar hebben ze nog wel de 12 mg.
Djarah
2-sterren
2-sterren

Bericht door Djarah »

Ga ik daar ook eens kijken :-[

Plaats reactie