senioren galerij
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: senioren galerij
Dank allemaal voor de steun en de lieve woorden 
Da's waar ook, dat had je al eens vermeld inderdaad.Siberienne schreef: di 10 sep 2024, 16:33 Hij heeft slijtage in zijn rug maar ook een probleem met spieren / pezen in zijn rechter achterpoot - wrschl na uitglijers op het ijs. Librela leek niet zo veel te doen uiteindelijk. Dus nu rimadyl en nog een middel dat bloeddoorstroming verbetert. Zowel naar koppie als spieren.
En ja, dan gaan de aanwezige klachten + leeftijd bij elkaar opgeteld natuurlijk mee(tegen)werken.
Het blijft toch een balans zoeken, wat kan nog, wat is verstandig .... maar het maakt het als baasje zijnde soms wel confronterend
- Charlie Angel
- Moderator
Het is zo moeilijk om te zien hoe ze ouder worden en niet meer kunnen wat ze willen. Sterkte daarmee. [emoji8]Siberienne schreef: Hij heeft slijtage in zijn rug maar ook een probleem met spieren / pezen in zijn rechter achterpoot - wrschl na uitglijers op het ijs. Librela leek niet zo veel te doen uiteindelijk. Dus nu rimadyl en nog een middel dat bloeddoorstroming verbetert. Zowel naar koppie als spieren.
Ik merk zelf dat ik dat ook steeds moeilijker ga vinden terwijliknog nooit een hond heb gehad die echt oud is geworden, niet ouder dan 11.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Maar, hij heeft zijn 13e verjaardag gevierd vandaag
-
frodo quin
- 5-sterren

Oh, gelukkige verjaardag Shadow!Siberienne schreef: do 19 sep 2024, 20:00 Maar, hij heeft zijn 13e verjaardag gevierd vandaagIMG_6392.jpegIMG_6391.jpegIMG_6390.jpeg
Van harte lieve knappe Shadow!
Wat een prachtige taart
Wat een prachtige taart
-
hannabelgje
- 5-sterren

Gefeliciteerd!
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Kijk, dat heeft die knappe vent toch maar mooi voor elkaar, zijn 13 jarige feestje vieren met een prachtige taart
Van harte Shadow, geniet van de verwennerij en vanavond lekker dromen van alle moois dat nog mag gaan komen
Van harte Shadow, geniet van de verwennerij en vanavond lekker dromen van alle moois dat nog mag gaan komen
Geweldig! Van harte gefeliciteerd (met) knappe Shadow!Siberienne schreef: do 19 sep 2024, 20:00 Maar, hij heeft zijn 13e verjaardag gevierd vandaagIMG_6392.jpegIMG_6391.jpegIMG_6390.jpeg
Van harte gefeliciteerd Shadow! Wat een mooi versierde maaltijd heb je gekregen 
- Charlie Angel
- Moderator
Van harte gefeliciteerd knapperd! Ik hoop dat je goed genoten hebt van je mooie taart!
Gefeliciteerd Shadow! Wat een geweldige taart 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Hij heeft genoten - en geknoeid en de vloer gedweild. Namens de zwarte meneer bedankt voor alle verjaardagswensen
Nog van harte (met de) mooie man!Siberienne schreef: do 19 sep 2024, 22:33 Hij heeft genoten - en geknoeid en de vloer gedweild. Namens de zwarte meneer bedankt voor alle verjaardagswensen
Gelukkige verjaardag nog, knappe Shadow!