Krijg nou wat…

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Krijg nou wat…

pike
5-sterren
5-sterren

Krijg nou wat…

Bericht door pike »

Had ik niet pas ergens geschreven dat Ties heel goed een à twee uurtjes alleen thuis kon blijven? Ja dat kon hij inderdaad. Tot vanavond:
IMG_3414.jpeg
Een groot boek en een klein boekje uit de kast getrokken en verscheurd :-X er lag nog een derde boekje dat was nog heel. Doet ie anders nooit ::) hij heeft nog nooit wat stuk gemaakt :-\ zelfs als klein pupje heeft hij nooit aan de boeken gezeten. Toeval of niet het waren hondenboeken :biggrin2: ik lag in een deuk toen ik de ravage zag maar blikbaar was Ties niet happy dat we weggingen. Het was de eerste keer dat we ‘s avonds weggingen. Zou het daaraan liggen, het ongebruikelijke tijdstip?
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Re: Krijg nou wat…

Bericht door Kim_S »

Ojee… :-X

Ja dat kan zeker wel. Als de context anders is kan het zijn dat hij het dan ineens raar, spannend of eng vindt.

Misschien is er iets gebeurd waar hij van geschrokken is toen hij alleen was? Vuurwerk, onweer, iemand aan de deur geweest, ik noem maar wat?

Wel vervelend, voor hem en voor jullie. Hopelijk gaat het overdag wel nog steeds goed. In de avond misschien even rustig aan opbouwen dan.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Tja onweer in elk geval niet, ik was heel dichtbij huis. Vuurwerk denk ik ook niet. Aan de deur is natuurlijk altijd mogelijk, maar ik denk het niet, hij zou dan de geur hebben opgepikt toen hij buiten kwam en als een voetzoeker op het spoor zijn gedoken. Ik denk zelf toch dat het aan het tijdstip heeft gelegen. Dat pastte niet in zijn bolletje. ‘s Avonds is vrouwtje thuis…
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Kan helemaal hoor, ze wennen toch aan hoe dingen altijd gaan.
Hoop dat het met de tijd wel wat beter wordt!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Ja hoor, hier was 's avonds ook een apart ding. We hebben het Sjoerd echt aan moeten wennen dat we ook wel eens 's avonds weg gaan. En echt begonnen met 5 minuten. TV aangelaten. Maar hij vond 's avonds in het begin serieus geen humor. We zagen hem dan op de camera zenuwachtig heen en weer lopen en steeds naar de deur lopen. Zo kwamen wij erachter. Normaal (overdag) gaat hij gewoon liggen slapen.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Hier is 's avonds alleen laten ook een dingetje. Dat ging met Zoë al heel erg moeizaam. Met Bob lukt het nog niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

ik lach even stiekem he ;) :biggrin2:

Maar idd kan aan liggen dat het 's avonds was andere context, donker en meestal gaan we dan juist rustig aan doen, of puber ?

(of hij heeft te veel naar Lemmy gekeken :P )
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Kan zeker aan het tijdstip liggen. Emma kan in de avond beter alleen blijven.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Kaio schreef: za 14 sep 2024, 11:32 ik lach even stiekem he ;) :biggrin2:

Maar idd kan aan liggen dat het 's avonds was andere context, donker en meestal gaan we dan juist rustig aan doen, of puber ?

(of hij heeft te veel naar Lemmy gekeken :P )
:biggrin2:
Donker was het nog niet, ging even voor zessen de deur uit.
Maar het is wel een tijdstip waarop we doorgaans thuis zijn. Vanochtend is hij weer een kwartiertje alleen geweest, op een moment dat hij eigenlijk nooit alleen wordt gelaten, maar hij heeft niets uitgespookt gelukkig. De avond moet ik dus apart gaan aanpakken en weer beginnen met een rondje om het huis lopen en dan langzaam uitbouwen.

Plaats reactie