probiotica

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: probiotica

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaio schreef: zo 15 sep 2024, 10:11 Maar die barks & whiskers, waar is dat verkrijgbaar. Komt uit Amerika, en daar is ie iets van 33 euro maar dan ben je er niet. Als ik ze op ebay in duisland zie vragen ze 70 euro ervoor. eh ....oeps
Ik bestel dat soort dingen rechtstreeks bij Dr. Mercola market. Je betaald dan gelijk invoer, belasting, verzendkosten, de hele handel.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaio schreef: zo 15 sep 2024, 10:21 wat vind je hiervan? Is voor mensen die komt in duitsland goed uit de testen.

https://kijimea.de/products/kijimea-k53 ... d_source=1
Ja, dat ziet er serieus goed uit. Heel veel stammen, wow! Ik zou dit wel durven geven.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

of deze? ook voor mensen eigenlijk
https://primalharvest.nl/products/primal-biotics

Maar het scheelt de dure probiotica voor mensen nog geen euro per dag , voor honden boven de 4 euro?
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Lizzy schreef: zo 15 sep 2024, 10:28 Ja, dat ziet er serieus goed uit. Heel veel stammen, wow! Ik zou dit wel durven geven.
kan ik ook zelf meteen nemen ;D
Ik heb van hun zelf al eens die reizdarm pro gehad (prikkelbare darm) dat deed toen wel wat
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaio schreef: zo 15 sep 2024, 10:34 of deze? ook voor mensen eigenlijk
https://primalharvest.nl/products/primal-biotics

Maar het scheelt de dure probiotica voor mensen nog geen euro per dag , voor honden boven de 4 euro?
Hier lijken alleen Lactobacillus in te zitten? Dat zou niet mijn voorkeur hebben.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

Ik denk dat ik die kijimea ga uitproberen dan.
Geloof dat ik dan nog wat vezels bij moet geven als prebiotica als ik het goed zie zit dat er niet in.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaio schreef: zo 15 sep 2024, 11:03 Ik denk dat ik die kijimea ga uitproberen dan.
Geloof dat ik dan nog wat vezels bij moet geven als prebiotica als ik het goed zie zit dat er niet in.
Zit er niet in nee, prebiotica. Ik zou dat wel erbij geven maar ik zou beide (dus ook de probiotica) voorzichtig doseren en dan opbouwen.

Plaats reactie