Bij de bever hebben ze tegenwoordig een service om kleding weer waterdicht te maken. Ik weet niet wat dat kost maar vast minder dan een nieuwe jasTanna schreef: di 15 okt 2024, 22:09 Ik zit er ook al een paar jaar tegenaan te hikken, draag nu nog een oude Owney die compleet doorlekt als ik een uur door de regen sjouw.
Winter/ trainings jas
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Winter/ trainings jas
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wahaha, omdat jij in de eurozone woont hebben ze gewoon het teken voor de Zweedse kroon veranderd in een euroteken.kiara schreef: wo 16 okt 2024, 09:18 Geen idee of het hier bestaat maar klik het aan en schrik me dood.
Wat -30 en zonder trui eronder![]()
En ja, -30 zonder trui (zou niet eens lekker zitten, veel te propperig). Wel laagjes: bh, hemdje, T-shirt met lange mouwen. Da's alles.
Dát is nogeens een winstmargeAnne in Zweden schreef: wo 16 okt 2024, 12:29 Wahaha, omdat jij in de eurozone woont hebben ze gewoon het teken voor de Zweedse kroon veranderd in een euroteken.De jas kost 795 kronen, oftewel zo'n 75 €.
En ja, -30 zonder trui (zou niet eens lekker zitten, veel te propperig). Wel laagjes: bh, hemdje, T-shirt met lange mouwen. Da's alles.![]()
Dat had gekund toen ik nog in Rotterdam woondedinky89 schreef: wo 16 okt 2024, 12:09 Bij de bever hebben ze tegenwoordig een service om kleding weer waterdicht te maken. Ik weet niet wat dat kost maar vast minder dan een nieuwe jas![]()
Kan je ook makkelijk zelfdinky89 schreef: wo 16 okt 2024, 12:09 Bij de bever hebben ze tegenwoordig een service om kleding weer waterdicht te maken. Ik weet niet wat dat kost maar vast minder dan een nieuwe jas![]()
Gewoon in de wasmachine met speciaal spul.
OngelooflijkAnne in Zweden schreef: wo 16 okt 2024, 12:29 Wahaha, omdat jij in de eurozone woont hebben ze gewoon het teken voor de Zweedse kroon veranderd in een euroteken.De jas kost 795 kronen, oftewel zo'n 75 €.
Jemig wat goedkoop vergeleken met hier.
En ja, -30 zonder trui (zou niet eens lekker zitten, veel te propperig). Wel laagjes: bh, hemdje, T-shirt met lange mouwen. Da's alles.![]()
Dan heb je wel een goede jas
De meeste wasautomaten hebben er ook een speciaal programma voor. Maar na een aantal keren opnieuw impregneren is het toch een keer einde jas. En opletten met het impregneermiddel, daar kan ook PFAS in zitten.kiara schreef: wo 16 okt 2024, 13:22 Kan je ook makkelijk zelf
Gewoon in de wasmachine met speciaal spul.
Ja heeft mijn wasmachine maar heb er evengoed spul bij gedaan ( ook van Miele)Tanna schreef: wo 16 okt 2024, 15:08 De meeste wasautomaten hebben er ook een speciaal programma voor. Maar na een aantal keren opnieuw impregneren is het toch een keer einde jas. En opletten met het impregneermiddel, daar kan ook PFAS in zitten.
En perfect bij de oude jas
De regen druppels lagen erop
kiara schreef: wo 16 okt 2024, 09:18 Geen idee of het hier bestaat maar klik het aan en schrik me dood.
Wat -30 en zonder trui eronder![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Bij de welkoop hebben ze ook nog wel eens fijne jassen.
Oja dat is ook zoCharlie Angel schreef: do 17 okt 2024, 14:59 Bij de welkoop hebben ze ook nog wel eens fijne jassen.
Dankjewel
- Charlie Angel
- Moderator
Succes!kiara schreef: Oja dat is ook zo
Dankjewel
Ik heb net toch maar degene bij de ANWB besteld.
Dat merk was zo goed bevallen met de oude jas.
Tja rib uit me lijf
Maar hopelijk gaat hij net zo lang mee
Had wel de korting van leden gelukkig
Komt dinsdag
Tja rib uit me lijf
Komt dinsdag
- Charlie Angel
- Moderator
Hoop dat hij weer goed gaat bevallen en dat je er maar weer heel lang mee mag doen!kiara schreef:Ik heb net toch maar degene bij de ANWB besteld.
Tja rib uit me lijf
Komt dinsdag
Dankjewel hoorCharlie Angel schreef: za 19 okt 2024, 14:53 Hoop dat hij weer goed gaat bevallen en dat je er maar weer heel lang mee mag doen!