Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
frodo quin
- 5-sterren

Mooie foto's. Ik vind dat echt wat hebben het onderwerp scherp in detail en een vagere achtergrond.
Eindeloos met de voetbal spelen, daar wordt meneer Muis erg blij van 
Meneer Muis is een knappie!!!Hylos schreef: wo 13 nov 2024, 16:24 Eindeloos met de voetbal spelen, daar wordt meneer Muis erg blij van![]()
Wat een heerlijke foto's van muis 
- Charlie Angel
- Moderator
Wat is Muis mooi![emoji8]
-
frodo quin
- 5-sterren

Dat is er aan te zien 
Haha ja he, je zou bijna niet geloven dat dit dezelfde Muis is (in zn kattenmandje)
En dank allemaal
En dank allemaal
Binnen "uit", buiten "aan"Hylos schreef: do 14 nov 2024, 10:15 Haha ja he, je zou bijna niet geloven dat dit dezelfde Muis is (in zn kattenmandje)
En dank allemaal![]()
Hij is echt uitgegroeid tot een prachtig, gespierd, hondje
-
frodo quin
- 5-sterren

Oh jawel, die blik verraad hemHylos schreef: do 14 nov 2024, 10:15 Haha ja he, je zou bijna niet geloven dat dit dezelfde Muis is (in zn kattenmandje)
En dank allemaal![]()
-
frodo quin
- 5-sterren

Een paar foto's van ons uitstapje gisteren. Ik heb de wandeling een paar kilometer ingekort omdat ik twijfelde of we anders onze laatste trein zouden halen. Jammer, want het was nogeen mooi stuk strand.
We zijn van Knokke, rond het Zwin naar Cadzand gelopen. Het stuk aan zee was 34 en in totaal 38km. Ik was de enige die last had van de kilometers, al deed de trein wonderen en had ik het gevoel de berg op te vliegen naar huis.
We zijn van Knokke, rond het Zwin naar Cadzand gelopen. Het stuk aan zee was 34 en in totaal 38km. Ik was de enige die last had van de kilometers, al deed de trein wonderen en had ik het gevoel de berg op te vliegen naar huis.
-
frodo quin
- 5-sterren

Vervolg:
Geen idee hoe, maar gek van de eerste tot de laatste moment.
Geen idee hoe, maar gek van de eerste tot de laatste moment.
Hoe lang heb je daar wel niet over gedaan? In marstempo heb je daar al zo'n 6,5 uur voor nodigfrodo quin schreef: do 14 nov 2024, 18:28 Een paar foto's van ons uitstapje gisteren. Ik heb de wandeling een paar kilometer ingekort omdat ik twijfelde of we anders onze laatste trein zouden halen. Jammer, want het was nogeen mooi stuk strand.
IMG_20241113_110515.jpgIMG_20241113_110515.jpg
-
frodo quin
- 5-sterren

Oh veel langer hoor. Eerste trein heen en voorlaatste terug. We zijn om 5u vertrokken en waren iets na 22u thuis. Aan zee van 8u tot 18u ongeveer.pike schreef: do 14 nov 2024, 21:02 Hoe lang heb je daar wel niet over gedaan? In marstempo heb je daar al zo'n 6,5 uur voor nodigEn ik neem aan dat je dat tempo met aangelijnde honden nooit kan halen... Zo te zien hebben de honden genoten!
Voor mezelf had ik liever wat meer pauze kunnen nemen. De honden hebben daar geen behoefte aan. Even dutten zou goed zijn, want ze missen wel een middagdutje als ze zo lang aan een stuk wakker zijn, maar dat doen ze enkel op de trein.
De hele dag onderweg
dat red ik niet. Knap hoor.