Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Hylos schreef: wo 13 nov 2024, 18:13 Oei dat is wel zonde zeg!
Persoonlijke sticker laten maken en die er op plakken?
Of Nina wat verfkwastjes in de handen duwen en het haar op laten lossen :biggrin2:
Hahaha die laatste is wel creatief, maar of de binnenkant dan gespaard blijft ;D

Een sticker is een idee. Ga ik naar kijken!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

We hebben hier een combi fiets/wandelpad waar ik veel loop met Bob. Het is daar de bedoeling dat je rekening met elkaar houdt. Ik schrik me altijd de rambam als er fietsers van achter ineens voorbij komen zeilen zonder ff iets te zeggen of te bellen. Ik heb geen ogen in mijn achterhoofd. Ik snap niet dat die niet gewoon ff bellen ofzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

hannabelgje schreef: do 14 nov 2024, 14:22 We hebben hier een combi fiets/wandelpad waar ik veel loop met Bob. Het is daar de bedoeling dat je rekening met elkaar houdt. Ik schrik me altijd de rambam als er fietsers van achter ineens voorbij komen zeilen zonder ff iets te zeggen of te bellen. Ik heb geen ogen in mijn achterhoofd. Ik snap niet dat die niet gewoon ff bellen ofzo.

Heel herkenbaar. Ik loop ook altijd zoveel mogelijk links, in de hoop dat ze in ieder geval rechts aanhouden als ze met hun telefoon bezig zijn en mij van achteren naderen.
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

hannabelgje schreef: do 14 nov 2024, 14:22 We hebben hier een combi fiets/wandelpad waar ik veel loop met Bob. Het is daar de bedoeling dat je rekening met elkaar houdt. Ik schrik me altijd de rambam als er fietsers van achter ineens voorbij komen zeilen zonder ff iets te zeggen of te bellen. Ik heb geen ogen in mijn achterhoofd. Ik snap niet dat die niet gewoon ff bellen ofzo.

Ik gisterenavond zelfde
Geen fiets of loop pad ( klein weggetje waar je mag lopen fietsen auto)
Maar schrok me ook kapot.
Moeilijk hoor om even een belletje te geven >:(
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Ow ja. Hardlopers kunnen daar ook wat van. Hier zijn fietsers meestal flink, maar diegene die het vertikken, dat snap ik nu echt niet. Zelfs als je niets om een ander geeft, jij verongelukt mee he.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Afbeelding
Afbeelding
Dag lieve Joepie
Afbeelding
Afbeelding
en lieve Streep
Afgelopen dinsdag heb ik afscheid genomen van ze.
Bij Joepie was de aftakeling vooral geestelijk en bij Streep lichamelijk, tot het echt niet meer ging :'(
Het is een hele leegte zo, maar ze zijn oud geworden (ruim 18 en ruim 17 jaar) en hebben een mooi (tweede) leven gehad, we hebben het heel goed gehad met elkaar en er zijn veel mooie herinneringen :smitten:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ach wat enorm pittig om afscheid te moeten nemen van twee lieverds Pien :'( Heel fijn dat ze zo oud mochten worden maar dat maakt het gemis niet minder :-*
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Veel sterkte! Zo twee ineens is ook wel heftig :bigarmhug:
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

Hè jeetje 2 tegelijk wat een enorm verdriet zal dat zijn . Wil je heel veel sterkte wensen :bigarmhug:
Kim_S
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kim_S »

Jemig, wat een leegte zal dat geven Pien… :(
Heel veel sterkte :-*
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Twee tegelijk, wat een leegte zullen ze achterlaten.

Heel veel sterkte gewenst :-*
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Heftig om allebei je lieve maatjes te moeten laten gaan. Dan is het inderdaad plots heel stil en heel leeg. Veel sterkte :-*
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Jeetje, wat heftig om van twee tegelijk afscheid te moeten nemen zeg. Een hele mooie leeftijd, maar jeetje, wat een leegte zullen ze achterlaten. Ze hebben een prachtig tweede leven bij jou gehad, ik hoop dat dat op den duur een mooie troost zal zijn. Heel veel sterkte gewenst met de stilte die ze achterlaten. [emoji3590]
Inge en Bono
5-sterren
5-sterren

Bericht door Inge en Bono »

Heel erg veel sterkte :'( :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Gloep, twee tegelijk... Da's echt even slikken. Maar als ze al zo oud zijn, dan weet je diep vanbinnen dat dat kan gebeuren, dat ze vlak na elkaar gaan.

Heel veel sterkte, het zal raar thuiskomen zijn nu. :(

Plaats reactie