Dank voor het meedenken allemaal!!
BPWR: Moet een hond 8 uur nuchter zijn voor een roesje?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR: Moet een hond 8 uur nuchter zijn voor een roesje?
Bruun rekent het goed
Bone broth, check. Klein likje yoghurt, check.
Helemaal niks “vasts” gegeten, check.
Bruun is er nog wel okee onder gelukkig. Nu mijn zenuwen nog

Bruun is er nog wel okee onder gelukkig. Nu mijn zenuwen nog
-
hannabelgje
- 5-sterren

Sterkte vandaag.
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
-
frodo quin
- 5-sterren

Sterkte met de zenuwen. Ik duim voor een goede uitslag.Kim_S schreef: vr 17 jan 2025, 07:56 Bone broth, check. Klein likje yoghurt, check.
Bruun is er nog wel okee onder gelukkig. Nu mijn zenuwen nog![]()
![]()
Succes heKim_S schreef: vr 17 jan 2025, 07:56 Bone broth, check. Klein likje yoghurt, check.
Bruun is er nog wel okee onder gelukkig. Nu mijn zenuwen nog![]()
![]()
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Succes vandaag! Ik hoop dat alles goed gaat en dat hij een prachtige binnenkant blijkt te hebben. 
Sterkte met de zenuwen!
Succes vandaag!
Knappe Bruun dat de bone broth en wat yoghurt voor hem, als Bourgondiër, telde als maaltijd
Knappe Bruun dat de bone broth en wat yoghurt voor hem, als Bourgondiër, telde als maaltijd
Goed gegaan!
Nog geen uitslag, lang verhaal maar het komt erop neer dat de voorzitter van de fokadviescommissie van de NVSW “eigenaar” is van de F1 outcross honden totdat ze 1,5 jaar oud zijn. Dus ze mogen vanuit de dierenarts de echte eigenaren vanwege de privacy-wet geen uitslagen geven
Ik verwacht de uitslag wel zsm te horen, en eigenlijk verwacht ik geen gekke dingen, maar goed je weet het nooit natuurlijk.
Ik heb ook meteen een bloedtest laten doen (als referentiewaardes voor als er ooit iets mocht zijn), en die was prima.
En de titerbepaling die ik ook meteen heb laten doen was ook helemaal prima! Blij mee!
Zelfs zijn nagels heb ik nog allemaal lekker kort geknipt. De narcose is ten volste benut zullen we maar zeggen
Nog geen uitslag, lang verhaal maar het komt erop neer dat de voorzitter van de fokadviescommissie van de NVSW “eigenaar” is van de F1 outcross honden totdat ze 1,5 jaar oud zijn. Dus ze mogen vanuit de dierenarts de echte eigenaren vanwege de privacy-wet geen uitslagen geven
Ik verwacht de uitslag wel zsm te horen, en eigenlijk verwacht ik geen gekke dingen, maar goed je weet het nooit natuurlijk.
Ik heb ook meteen een bloedtest laten doen (als referentiewaardes voor als er ooit iets mocht zijn), en die was prima.
En de titerbepaling die ik ook meteen heb laten doen was ook helemaal prima! Blij mee!
Zelfs zijn nagels heb ik nog allemaal lekker kort geknipt. De narcose is ten volste benut zullen we maar zeggen
Dat telde dus ech nie als maaltijdzurca schreef: vr 17 jan 2025, 12:25 Succes vandaag!
Knappe Bruun dat de bone broth en wat yoghurt voor hem, als Bourgondiër, telde als maaltijd![]()
Maar nu na de narcose wil hij nog niks. Thuis maar kijken of hij nog wat bone broth lust, en wat gehakt.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Fijn dat het goed is gegaan! Heel normaal ook dat ze even niets willen eten na zo'n diepe slaap, maar ik verwacht dat Bruun op zijn laatst vanavond wel weer zal gaan klieren omdat ie hongeeeeer heeft. 
Goh, dat klinkt helemaaaaal niet als BruunAnne in Zweden schreef: vr 17 jan 2025, 13:36 Fijn dat het goed is gegaan! Heel normaal ook dat ze even niets willen eten na zo'n diepe slaap, maar ik verwacht dat Bruun op zijn laatst vanavond wel weer zal gaan klieren omdat ie hongeeeeer heeft.![]()
Oo en je hebt dus ook niet even de foto's gezien?Kim_S schreef:Goed gegaan!
Nog geen uitslag, lang verhaal maar het komt erop neer dat de voorzitter van de fokadviescommissie van de NVSW “eigenaar” is van de F1 outcross honden totdat ze 1,5 jaar oud zijn. Dus ze mogen vanuit de dierenarts de echte eigenaren vanwege de privacy-wet geen uitslagen geven![]()
Maar de bloedwaarden mag je dan wel weten ?
Nou ja je zult wel snel iets ioren hopelijk.
Zino heeft afgelopen week ook narcose voor foto's gehad. Laten we zeggen hij was de heel dag groggy. Heeft Lemmy voor het eerst afgesnauwd ( maar die is ook in your face) . Maar heeft savonds wel een kleine hap gegeten . Tis vrij normaal dat ze wat misselijk of zelf chaggi zijn
De bloeduitslagen kreeg ik nog snel tussendoor van de dierenarts, de mevrouw achter de balie was minder behulpzaamKaio schreef: vr 17 jan 2025, 13:46 Oo en je hebt dus ook niet even de foto's gezien?
Maar de bloedwaarden mag je dan wel weten ?
Nou ja je zult wel snel iets ioren hopelijk.
Zino heeft afgelopen week ook narcose voor foto's gehad. Laten we zeggen hij was de heel dag groggy. Heeft Lemmy voor het eerst afgesnauwd ( maar die is ook in your face) . Maar heeft savonds wel een kleine hap gegeten . Tis vrij normaal dat ze wat misselijk of zelf chaggi zijn
Hij doet het goed, lekker even bijkomen straks.
-
frodo quin
- 5-sterren

Is het ook geen verschil dat jij het bloedonderzoek hebt aangevraagd en zij de foto's?Kim_S schreef: vr 17 jan 2025, 13:57 De bloeduitslagen kreeg ik nog snel tussendoor van de dierenarts, de mevrouw achter de balie was minder behulpzaam![]()
Hij doet het goed, lekker even bijkomen straks.
Slim om alles zo samen te doen. Als ze dan toch in slaap moeten is dat wel handig.
Hij is minder lang onder het zeil geweest vermoed ik dan de mijne met hun castratie, dus hij zal er misschien ook minder lang last van hebben. Emma en Quin waren beiden groggy voor de rest van de dag. In de avond wel een slokje water, maar niets anders. De dag nadien waren ze wel weer springlevend. Beetje te. Ze hadden een dagje gekkigheid in te halen.