Ik wil mn pup Kefir geven, alleen weet ik niet welke en hoeveel/hoevaak.
Zie online dat je waterkefir en rauwmelkse geitenkefir hebt. Welke van deze 2 is het beste en waar kan ik dit het beste kopen?
En ziets als bone broth, is dat wat voor bij de BARF maaltijden?
Welke kefir en hoeveel?
Moderator: Lizzy
Re: Welke kefir en hoeveel?
Ik vind waterkefir ongeschikt. Hier moeten ze dat ook niet hoor (het is water met fruit/suiker). Hier vinden ze melk kefir wel lekker. Hier krijgen ze elke dag een scheutje (ik maak het zelf). En ongezet in eetlepels.... Denk ik dat ze iedere dag stuk of 4 a 5 eetlepels krijgen. Middelgrote honden.Mike_v_E schreef: di 25 mar 2025, 23:13 Ik wil mn pup Kefir geven, alleen weet ik niet welke en hoeveel/hoevaak.
Zie online dat je waterkefir en rauwmelkse geitenkefir hebt. Welke van deze 2 is het beste en waar kan ik dit het beste kopen?
-
daughterkosher
- 1-ster

Re: Welke kefir en hoeveel?
Rauwmelkse geitenkefir is beter dan waterkefir voor een pup op BARF. Begin met een theelepel en bouw op. Bone broth is ook een prima toevoeging!Mike_v_E schreef: di 25 mar 2025, 23:13 Ik wil mn pup Kefir geven, alleen weet ik niet welke en hoeveel/hoevaak.
Geometry Dash