De hele lange lijst van klussen herken ik wel. Wij hebben een volgeschreven a4tje liggen. Met klusjes van een paar uurtjes en grote projecten erop. Ooit komt het af. Een soort van
Ons eerste project is af, nu het 2de...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Ons eerste project is af, nu het 2de...
Wat mooi Zurca! En daar gaan jullie vast comfort van merken. Leuk ook om meer met hetzelfde hout te gaan bekleden, geeft een hele gezellige uitstraling!
De hele lange lijst van klussen herken ik wel. Wij hebben een volgeschreven a4tje liggen. Met klusjes van een paar uurtjes en grote projecten erop. Ooit komt het af. Een soort van
Even een update...
Het gaat momenteel niet zo hard meer maar dat komt omdat het nu klussen zijn waar tijd in gaat zitten.
Ons tuinhuiskasje heeft inmiddels wel wat ramen. Ik kwam op de plaatselijke weggeefhoek ramen inclusief kozijn tegen die met wat aanpassingen pasten in de openingen op de zijkanten. Helemaal fijn, scheelt weer in de centen
Mijn vriend is nu kozijnen aan het maken voor de achterzijde. En dan zo dat die open kunnen.
De moestuinbak is inmiddels gevuld en vol gezet met tomaat, komkommer, paprika, bleekselderij sla en andijvie. Zo krijgt het op papier gezette tekeningetje steeds meer vorm
Het gaat momenteel niet zo hard meer maar dat komt omdat het nu klussen zijn waar tijd in gaat zitten.
Ons tuinhuiskasje heeft inmiddels wel wat ramen. Ik kwam op de plaatselijke weggeefhoek ramen inclusief kozijn tegen die met wat aanpassingen pasten in de openingen op de zijkanten. Helemaal fijn, scheelt weer in de centen
De moestuinbak is inmiddels gevuld en vol gezet met tomaat, komkommer, paprika, bleekselderij sla en andijvie. Zo krijgt het op papier gezette tekeningetje steeds meer vorm
Wow, dat ziet er leuk uit! Fijn zeg, die kozijnen uit de weggeefhoek. Dat scheelt! Ik ben jaloers op je moestuin 
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik ben helemaal jaloers op hoe mooi jullie kluswerken uitdraaien. Echt heel mooi weer.
- Charlie Angel
- Moderator
Dat ziet er echt heel leuk uit!
Bedankt, ik zal jullie complimenten doorgeven aan de maker
Ja ik bof wel met mijn handige vriend.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Als ik het zo lees willen heel veel mensen jouw meneer wel een poosje lenenzurca schreef: zo 01 jun 2025, 16:22 Bedankt, ik zal jullie complimenten doorgeven aan de makerJa ik bof wel met mijn handige vriend.
Wat mooi en leuk en passend bij de rest
Staat heel gezellig!
Staat heel gezellig!