Even voorstellen: Ik ben Odin
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Even voorstellen: Ik ben Odin
Dan is dat inderdaad een verschil tussen katten en honden. Klinkt dan voor een hond minder als een optie zo te lezen.
- Charlie Angel
- Moderator
Ikdenk dat dit een mooi en goedbesluit is. Ik hoop dat je nog een tijd mag genieten samen.
Ons mannetje wordt nog iedere dag vitaler en geniet volop (net als wij van hem). Hij wordt steeds stoerder, rent voortaan tot aan zijn rug door het water en heeft geen enkele moeite meer met het op adem komen na een flinke wandeling
Wat fijn om te lezen hoe goed het nu met hem gaat :-)
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooo, ik ben zo blij voor jullie en voor hem! Wat fijn dat hij eindelijk hond mag zijn! En wat ziet hij er goed uit! Heerlijk, zo'n tevreden grijns. 
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat fijn dat hij het zo goed doet!
Wat goed zeg!
Waaaanzinnig gaaf! Dit is toch echt wel heel erg mooi 
Wat goed zeg! Heerlijk dat hij weer lekker hond kan zijn.
Heerlijk zeg, dat is genieten!doranto schreef: zo 10 aug 2025, 11:44 Ons mannetje wordt nog iedere dag vitaler en geniet volop (net als wij van hem). Hij wordt steeds stoerder, rent voortaan tot aan zijn rug door het water en heeft geen enkele moeite meer met het op adem komen na een flinke wandeling![]()
Odin.2025-08-10.jpg
Bizar hé .... in anderhalve maand zulke enorme sprongen maken .... wat een geluk dat hij zijn jaren bij jullie mag 'slijten' na het verdrietige leven wat hij heeft gehad.
Ja, het verbaast ons ook hoe snel dat gaat! Wel heel erg leuk om mee te maken hoe hij veranderd.Ina schreef: ma 11 aug 2025, 17:17 Bizar hé .... in anderhalve maand zulke enorme sprongen maken .... wat een geluk dat hij zijn jaren bij jullie mag 'slijten' na het verdrietige leven wat hij heeft gehad.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat fijn dat hij bij jullie terecht is gekomen. [emoji8]
Kaio schreef: vr 25 jul 2025, 15:38 Heb alleen ervaring met schildkliermedicatie bij slecht werkende schildklier
Nu weet ik niet meer of het 2x daags was . Maar goed gewoon pilletjes geven. Zelfde tijdstippen is wel handig, weet niet meer hoe dat zat rondom eten maar was niet zo belangrijk.
Maar goed geen bijwerkingen of zo gemerkt.
Wel moet je regelmatig laten controleren of de dosis goed is. Dus bloedwaarde onderszoek t4 en tsh. Dat is wel belangrijk. Te hoge waarden zijn ook mega slecht
( ik merkte destijds altijd zelf aan Maci of ze te laag of te hoog waren, aangezien die heel niet graag naar de da ging, deed ik het onderzoek dan)
Ik zit zomaar wat topics te lezen, en kwam dit tegen. Het is dus echt wel belangrijk om op hetzelfde tijdstip, 2x daags medicatie te geven.
En zonder eten. 1 uur voor het eten of 3 uur na het eten. Dit omdat calcium, ijzer ed zich bind met de thyroxine en deze dan niet goed opgenomen wordt.
En verder met bloed testen is de FT4 de belangrijkste waarde, en die kan een DA niet in huis doen, dat moet naar een laboratorium.
.
Geweldig!
Ik dacht nog aan hem toen je het topic over KVV startte en ik wilde het nog vragen, maar dat was off-topic. Fijn dat je het zelf laat weten.
Nog eens off-topic heb ik nog eens aan jou en je laatste vraag gedacht en via via heb ik ergens geïnformeerd. Moest het wat zijn, dan laat ik het weten.
Ik dacht nog aan hem toen je het topic over KVV startte en ik wilde het nog vragen, maar dat was off-topic. Fijn dat je het zelf laat weten.
Nog eens off-topic heb ik nog eens aan jou en je laatste vraag gedacht en via via heb ik ergens geïnformeerd. Moest het wat zijn, dan laat ik het weten.