Tasmanian devil Shadow

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Tasmanian devil Shadow

Ingeborg1958
4-sterren
4-sterren

Tasmanian devil Shadow

Bericht door Ingeborg1958 »

Shadow is gek op knuffelbeesten. Hij speelt er graag mee en sleept ze overal mee naartoe. Maar ik koop me scheel aan die dingen want hij sloopt ze allemaal!!
Is er nou echt geen ( knuffel) speelgoed dat hij niet kapot krijgt?
20250802_114830.jpg
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Tasmanian devil Shadow

Bericht door Lizzy »

Ingeborg1958 schreef: ma 25 aug 2025, 10:43 Shadow is gek op knuffelbeesten. Hij speelt er graag mee en sleept ze overal mee naartoe. Maar ik koop me scheel aan die dingen want hij sloopt ze allemaal!!
Is er nou echt geen ( knuffel) speelgoed dat hij niet kapot krijgt?
20250802_114830.jpg
Succehessss ;D ;D ;D ;D ;D

Knuffels overleven hier geen uur.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ons langstlevende knuffel record staat op ongeveer 2,5 minuut. Ik heb geen goed advies voor je ;D

Behalve misschien: de vrijmarkt op koningsdag.
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Nee :biggrin2:

Wij hebben sloopspeelgoed en speelgoed waar alleen samen mee gespeeld wordt
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaela schreef: ma 25 aug 2025, 12:44 Ons langstlevende knuffel record staat op ongeveer 2,5 minuut. Ik heb geen goed advies voor je ;D

Behalve misschien: de vrijmarkt op koningsdag.
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Of de kringloopwinkel die hebben bakken vol knuffels waar altijd wel iets bruikbaars bij zit :biggrin2:
Hondenknuffels zijn waardeloos. Een kinderknuffel gaat vaak wat langer mee, een week of twee ;D Er ligt er hier een van het Kruidvat, gaat nu ongeschonden dag acht in. Maar een hond alleen met een knuffel laten stoeien is nooit een goed idee.
Is een petfles niks voor hem?
Ingeborg1958
4-sterren
4-sterren

pike schreef: di 26 aug 2025, 08:42 Of de kringloopwinkel die hebben bakken vol knuffels waar altijd wel iets bruikbaars bij zit :biggrin2:
Hondenknuffels zijn waardeloos. Een kinderknuffel gaat vaak wat langer mee, een week of twee ;D Er ligt er hier een van het Kruidvat, gaat nu ongeschonden dag acht in. Maar een hond alleen met een knuffel laten stoeien is nooit een goed idee.
Is een petfles niks voor hem?
Een petfles?
Daar kan hij z'n kleine bekkie niet omheen krijgen denk ik :)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ja! Ik heb er een die langer leeft. Resploot. Die zijn echt stevig. Verkrijgbaar bij Pets place. Duurde weken voor onze Shad die kapot had. En Kong Wubba, zijn van stevige stof maar misschien niet zacht genoeg voor je mannetje?

Ik zou geen petfles geven, die randjes worden scherp en kleine stukje vallen er makkelijk af.
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Kong Wubba is hier ook zo kapot 😥 En dan zijn ze ook nog eens flink prijzig.
Je kan een petfles in een jasje stoppen. Ze zijn hier nooit kapot gegaan van de scherpe puppentandjes. Wel compleet geplet. Ze verkopen speciale “knuffels” waar je die in kan stoppen (kleintjes).
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

pike schreef: di 26 aug 2025, 15:03 Kong Wubba is hier ook zo kapot 😥 En dan zijn ze ook nog eens flink prijzig.
Je kan een petfles in een jasje stoppen. Ze zijn hier nooit kapot gegaan van de scherpe puppentandjes. Wel compleet geplet. Ze verkopen speciale “knuffels” waar je die in kan stoppen (kleintjes).
Jeetje wat een destructor! Maar ik moet wel zeggen er zijn 3 verschillende stoffen, drijvende met een soort gummistof en soort corduroy
Ingeborg1958
4-sterren
4-sterren

Siberienne schreef: di 26 aug 2025, 13:28 Ja! Ik heb er een die langer leeft. Resploot. Die zijn echt stevig. Verkrijgbaar bij Pets place. Duurde weken voor onze Shad die kapot had. En Kong Wubba, zijn van stevige stof maar misschien niet zacht genoeg voor je mannetje?

Ik zou geen petfles geven, die randjes worden scherp en kleine stukje vallen er makkelijk af.

Kong wubba sloopt hij ook :-[
Kromfohrlanders
4-sterren
4-sterren

Bericht door Kromfohrlanders »

Misschien zelf iets maken van wat fleece? Paar repen fleece aan elkaar knopen oid.
Al kunnen ze dat ook slopen, mijn BC gaat bij dat soort spul er echt voor liggen om er stukken vanaf te knagen... dan werkt het niet.
Om mee te sjorren e.d. is fleece wel super sterk.

Karen
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Dat knuffels slopen is zo hond afhankelijk. Emma is altijd gek geweest met haar knuffels. Vooral haar beer die ze al heeft van dag 1 bij mij nam ze overal mee. Nooit wat aan geweest. Toen kwam de rode draak (Quin) en die ze waren er aan.

Ik vind de tip van zelf een popje knopen met fleece wel een goede. Dat is inderdaad stevig en zacht.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ik vind het ook wel hilarisch, ik heb al Gijs zijn knuffels nog :biggrin2: Die van Joep ook hoor, maar Gijs sloopte echt alles (inclusief de muur, telefoon, schoenen) behalve zijn knuffels.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bij ons werden speeltjes met piepje heeeeel snel gesloopt - of tot de piep het niet meer deed. Shadow is wel zachter dan Spot en speeltjes zonder piep of met kapotte piep gaan best lang mee.

Plaats reactie