Tasmanian devil Shadow

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Tasmanian devil Shadow

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Siberienne schreef: wo 27 aug 2025, 20:49 Bij ons werden speeltjes met piepje heeeeel snel gesloopt - of tot de piep het niet meer deed. Shadow is wel zachter dan Spot en speeltjes zonder piep of met kapotte piep gaan best lang mee.
Ties is gek op piepspeeltjes. Daar rent en piept hij mee dat het een lieve lust is. Sommige heeft hij al heel lang. Op een of andere manier gaan die niet kapot zoals de knuffels. Helaas is er hier in de winkels niet veel variatie in piepspeeltjes en variatie in geluid te krijgen. Onlangs hadden we bij de kringloop een kinderknuffel gekocht, Pluto. Ach wat vond hij die leuk. De tong werd al snel afgebeten maar daar bleef het bij. Plots echter kwamen er allerlei geluiden uit. Heel komisch. En Ties vond het wel heel spannend allemaal en had de grootste lol met dat ding. Helaas was het iets eenmaligs. Ik denk dat er een batterijtje in zat dat nog een laatste opleving had. Niet lang daarna scheurde de zijnaad open en was het gebeurd met Pluto. Jammer. Ik heb er op gegoogled en die dingen waren nog te koop maar wel voor €30,00 :-X sorry Ties dat gaat hem niet worden.
Ingeborg1958
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ingeborg1958 »

Shadow eet echt de oren en staarten op van z'n knuffels. Vroeger was er een serie op tv en daar riep iemand: bundolo...moet kapot!!
Dat dus ;D
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

pike schreef: wo 27 aug 2025, 21:04 Ties is gek op piepspeeltjes. Daar rent en piept hij mee dat het een lieve lust is. Sommige heeft hij al heel lang. Op een of andere manier gaan die niet kapot zoals de knuffels. Helaas is er hier in de winkels niet veel variatie in piepspeeltjes en variatie in geluid te krijgen. Onlangs hadden we bij de kringloop een kinderknuffel gekocht, Pluto. Ach wat vond hij die leuk. De tong werd al snel afgebeten maar daar bleef het bij. Plots echter kwamen er allerlei geluiden uit. Heel komisch. En Ties vond het wel heel spannend allemaal en had de grootste lol met dat ding. Helaas was het iets eenmaligs. Ik denk dat er een batterijtje in zat dat nog een laatste opleving had. Niet lang daarna scheurde de zijnaad open en was het gebeurd met Pluto. Jammer. Ik heb er op gegoogled en die dingen waren nog te koop maar wel voor €30,00 :-X sorry Ties dat gaat hem niet worden.
Je kunt die piepjes ook los kopen en zelf in knuffels doen. Ik weet alleen niet meer waar je ze kunt kopen ::)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ingeborg1958 schreef: wo 27 aug 2025, 22:47 Shadow eet echt de oren en staarten op van z'n knuffels. Vroeger was er een serie op tv en daar riep iemand: bundolo...moet kapot!!
Dat dus ;D
;D ;D

IKEA heft zachte ronde ballen, daar valt niks af te bijten (vriendin koopt die voor haar hond).
Ingeborg1958
4-sterren
4-sterren

Bericht door Ingeborg1958 »

https://youtube.com/shorts/CBz2i1DFtuA? ... wEHFgXS6oA

Deze gekocht met het label: onverwoestbaar.
Wij geven het drie dagen ;D ;D ;D
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Beiden zijn leuk! :biggrin2:
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

:biggrin2:
wat ik niet begrijp is dat ze altijd van die uitstekende/vrijhangende onderdelen aan die speeltjes maken. Die worden er (hier) als eerste afgesloopt.

Plaats reactie