BPWR; harnas om de achterhand te ondersteunen
Moderator: Lizzy
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
BPWR; harnas om de achterhand te ondersteunen
Shad heeft een neurologisch probleem met zijn achterhand. Dat weten we en we accepteren dat dit grenzen geeft. Hij wil zelf nog graag een ommetje mee, maar soms is het lastig in te schatten hoe de vorm van de dag is - en hoe lastig de wandeling is voor hem. Gisteren liet hij ons schrikken en kwam hij ineens bijna niet meer vooruit. Het was niet ver naar de auto en ik had een vrij lang harnas aan bij hem met een handgreep (van zijn rugzak). Ik weet dat er ook harnassen zijn speciaal voor de achterhand maar ik vind hier in Noorwegen online of goedkope meuk van Temu, of een van 200 euro. Vraag of er iemand ervaring heeft met dit type harnassen en tips heeft voor iets dat net wat beter te betalen is
Re: BPWR; harnas om de achterhand te ondersteunen
Ow balen, ik herken het direct.
Wij hebben de laatste weken voor Misty deze gebruikt.
Ik had alleen het achterstuk wat ik vast kon klikken aan haar eigen tuig, je kan ook een voor + achterstuk kopen
https://www.medpets.nl/petsafe-carelift ... steem-hond
Ik heb wel de banden er af gehaald die van het harnas tussen de achterpoten doorlopen, omdat bij Misty haar heupen het grootste probleem waren en ik dat een beetje listig vond, maar alleen de buikband (met ook nog een handvat) voldeed prima
Voor de heren zit er ook nog een hard deel in zodat de edele delen beschermd blijven en wat je er bij teven dus uit kan halen.
Wij hebben de laatste weken voor Misty deze gebruikt.
Ik had alleen het achterstuk wat ik vast kon klikken aan haar eigen tuig, je kan ook een voor + achterstuk kopen
https://www.medpets.nl/petsafe-carelift ... steem-hond
Ik heb wel de banden er af gehaald die van het harnas tussen de achterpoten doorlopen, omdat bij Misty haar heupen het grootste probleem waren en ik dat een beetje listig vond, maar alleen de buikband (met ook nog een handvat) voldeed prima
Voor de heren zit er ook nog een hard deel in zodat de edele delen beschermd blijven en wat je er bij teven dus uit kan halen.