Gelukkig niets van dit alles. Shadow heeft er geen last van gehad, zelfs geen diaree of zoiets. Weer een ervaring rijker
Shadow en vit.D
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Shadow en vit.D
Per ongeluk....mijn vriendin liet een vit.D capsule met hoge dosering op de grond vallen. Shadow had hem zo gevonden en vrat hem op. Na wat googelen toch maar naar de dierenarts. Prik om te braken wilde ik liever niet vanwege epilepsie trigger. Vergiftigings lijn gebeld. De dosering zat gelukkig ruim onder de limiet. Dierenarts heeft hem nagekeken en dacht dat het wel mee zou kunnen vallen. Moest hem wel goed in de gaten houden wbt overmatig drinken, diaree, lusteloosheid.
Gelukkig niets van dit alles. Shadow heeft er geen last van gehad, zelfs geen diaree of zoiets. Weer een ervaring rijker
Re: Shadow en vit.D
Poeh, dat is schrikken zeg!
En zeker voor zo'n ieniemienie
Gelukkig is het goed afgelopen!
En zeker voor zo'n ieniemienie
Gelukkig is het goed afgelopen!
Ja, dat is hier ook wel eens gebeurd. Vooral de capsules vinden ze lekker dus dat vreten ze zo op. Gelukkig heeft Shadow nergens last van! Die denkt "lekker hoor, zo'n vitamine D boost"Ingeborg1958 schreef: di 16 sep 2025, 23:46 Per ongeluk....mijn vriendin liet een vit.D capsule met hoge dosering op de grond vallen. Shadow had hem zo gevonden en vrat hem op. Na wat googelen toch maar naar de dierenarts. Prik om te braken wilde ik liever niet vanwege epilepsie trigger. Vergiftigings lijn gebeld. De dosering zat gelukkig ruim onder de limiet. Dierenarts heeft hem nagekeken en dacht dat het wel mee zou kunnen vallen. Moest hem wel goed in de gaten houden wbt overmatig drinken, diaree, lusteloosheid.
Gelukkig niets van dit alles. Shadow heeft er geen last van gehad, zelfs geen diaree of zoiets. Weer een ervaring rijker![]()
-
frodo quin
- 5-sterren

Ah, Emma heeft eens een nagenoeg volle verpakking algenolie met vit D opgegeten. De verpakking en injectienaald gelukkig na lang zoeken terug gevonden. In stukjes, maar geen missende stukjes. De vit D bleek bij haar ook onder de gevaarlijke waarde te zitten, dus net als bij Shadow enkel zelf 5 jaar ouder van de schrik, maar geen nare gevolgen voor mevrouw.