Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Het Snoekenmeer, wat een prachtige foto!
En dat moet morgen naar de clubmatch
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij zijn ooit een keer naar de husky clubmatch gewenst, kwamen aanrijden en zagen een man worstelen met zijn twee honden die een dood konijn gevonden hadden. #yephuskies #hetkanaøtijderger
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja mooi hè? Er ligt ook beetje as van Spot.
- Charlie Angel
- Moderator
Oeps! [emoji23][emoji23][emoji23]pike schreef:En dat moet morgen naar de clubmatch![]()
![]()
![]()
-
frodo quin
- 5-sterren

Duidelijk nog niet uitgeslapenfrodo quin schreef: ma 22 sep 2025, 05:24 Het was vroeg deze ochtend, maar trein 1 is alvast gelukt.
-
frodo quin
- 5-sterren

Oh eigenlijk wel hoor. Zelfs Quin had haast om naar de trein te gaan. Waar gaan we dat schrijven. Ik dacht dat die enkel enthousiast werd als het om kitties ging. Ze zijn gewoon dat ze op de trein moeten rusten en van kleins af aan geleerd dat als we niets doen dat wil zeggen dat ze moeten rusten.
Charlie spreekt inmiddels een aardig woordje cavia. Dus je zou denken dat ze elkaar leuk zouden vinden! Vergeet het maar…
Kaela ging ook op bezoek, maar die heeft letterlijk moordplannen. Dus daar heb ik ruim op tijd bij ingegrepen!
Kaela ging ook op bezoek, maar die heeft letterlijk moordplannen. Dus daar heb ik ruim op tijd bij ingegrepen!
Zonder zoom met de telefoon gemaakt. Poesjelief lag direct achter het raam te slapen. Heel indrukwekkend!
Ik dacht 'nou wat een lief poesje is dat achter het raam, indrukwekkend koppie hoor...gut het lijkt wel een tijger o crap het IS een tijger'

Mooi, zo van dichtbij!
Mooi, zo van dichtbij!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja ik was ook verbaasd, ik weet dat er wolven zijn in NL maar dat je in Groningen ook al een tijger in de tuin kan vinden onder je keukenraam was nieuw voor me- pien - schreef: zo 28 sep 2025, 10:46 Ik dacht 'nou wat een lief poesje is dat achter het raam, indrukwekkend koppie hoor...gut het lijkt wel een tijger o crap het IS een tijger'![]()
![]()
Mooi, zo van dichtbij!
Ik denk dat deze tijger in Leeuwarden woont? Prachtig wanneer ze zo dichtbij te bewonderen zijn :-)
Haha nee deze is in burgers zoo. En er zat een lekker stukje glas tussen gelukkig!