senioren galerij

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: senioren galerij

Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

doranto schreef: ma 06 okt 2025, 11:11 Wat verwoord jij het allemaal mooi Ina :-*
Hopelijk is de moeilijke beslissing nog niet aanstaande, en kunnen jullie nog een poos van elkaar genieten Siberienne! :duimen:
Hier sluit ik me graag bij aan. Soms zou je bijna willen dat je hond gewoon duidelijk ziekzwakenmisselijk is, zodat de beslissing makkelijker te nemen is. Deze fase van soms-wel en soms-niet is zo slopend, geestelijk...

Sterkte, en ik hoop dat de goede momenten nog vele malen talrijker mogen zijn dan de slechte. :-*
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Anne in Zweden schreef: di 07 okt 2025, 13:46 Hier sluit ik me graag bij aan. Soms zou je bijna willen dat je hond gewoon duidelijk ziekzwakenmisselijk is, zodat de beslissing makkelijker te nemen is. Deze fase van soms-wel en soms-niet is zo slopend, geestelijk...

Sterkte, en ik hoop dat de goede momenten nog vele malen talrijker mogen zijn dan de slechte. :-*
Dank je :-* ja zo is het. Vanochtend stond hij te eten en ineens kwam er pjoep uit. Hij is dan overstuur, wil dan naar buiten en wij proberen dat zo rustig mogelijk in goede banen te leiden. Maar lastig is het wel
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

20251027_090311.jpg
Vandaag Bas zijn laatste les detectie. Hij mag genieten van zijn pensioen net zoals Bobbie al eerder deed. Daarom feestelijk naar de hondenschool gegaan
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Geniet maar lekker van je pensioen Bas! :-*
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Welverdiend, Bas :-*
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Wat is Bas schattig! Hopelijk was het een fijne les.

Siberienne, hoe is het met Shadow?
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

frodo quin schreef: ma 27 okt 2025, 18:50 Wat is Bas schattig! Hopelijk was het een fijne les.

Het is weer kouder en hij is weer actiever. We passen er nog steeds een mouw aan hij dabbert door. :)
Hij heeft de harten van onze nieuwe buren verovert en mocht ook daar ins e tuin komen verkennen ;D hij had zoiets van ‘eindelijk ook eens hier de boel verkennen’.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Mandarijn schreef: ma 27 okt 2025, 11:14 20251027_090311.jpg
Vandaag Bas zijn laatste les detectie. Hij mag genieten van zijn pensioen net zoals Bobbie al eerder deed. Daarom feestelijk naar de hondenschool gegaan
Wat een lieve foto en hopelijk mag hij lang van zijn pensioen genieten!
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Siberienne schreef: ma 27 okt 2025, 21:30 Het is weer kouder en hij is weer actiever. We passen er nog steeds een mouw aan hij dabbert door. :)
Hij heeft de harten van onze nieuwe buren verovert en mocht ook daar ins e tuin komen verkennen ;D hij had zoiets van ‘eindelijk ook eens hier de boel verkennen’.
Fijn dat het weer iets beter lijkt te gaan. Ik kan mij voorstellen dat hij al lang wacht om eens een kijkje te nemen aan de andere kant van de omheining. Ze zijn zo nieuwsgierig he. Klinkt alsof je het getroffen hebt met de nieuwe buren
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

frodo quin schreef: di 28 okt 2025, 07:03 Fijn dat het weer iets beter lijkt te gaan. Ik kan mij voorstellen dat hij al lang wacht om eens een kijkje te nemen aan de andere kant van de omheining. Ze zijn zo nieuwsgierig he. Klinkt alsof je het getroffen hebt met de nieuwe buren
Ze komen uit Albanië, aardige mensen, leuke kinderen en kennen ook nog niet veel mensen in ons dorp. We gaan nog een keer uitgebreider kennis maken.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Siberienne schreef: di 28 okt 2025, 20:04 Ze komen uit Albanië, aardige mensen, leuke kinderen en kennen ook nog niet veel mensen in ons dorp. We gaan nog een keer uitgebreider kennis maken.
Oh leuk. Altijd fijn om mensen van een plek die je zelf niet kent te ontmoeten. Ik vind het altijd interessant om andere culturen te leren kennen, maar maak zelf geen grotere reizen, dus handig als die dan langs mijn deur passeren.
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

frodo quin schreef: ma 27 okt 2025, 18:50 Wat is Bas schattig! Hopelijk was het een fijne les.

Nou Bas wilde in 1e instantie niet mee. Ik netjes de deur gesloten....gaat ie via het hondenluik weer naar binnen......merkte ook tijdens de les dat zoeken lastiger ging. Maar ondanks dat was het een fijne les.
Mandarijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mandarijn »

Nadat Bobbie een ode kreeg bij de hondenschool, kreeg Bas ook een lief bericht op de FB pagina van de hondenschool. Er zijn ook maar weinig baasjes die zolang actief zijn bij een hondenschool. Toch wel een beetje trots op mijn mannen

https://www.facebook.com/share/p/1DShMe2e9M/
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Lief van de hondenschool.

Het was ook een goed moment voor zijn laatste les zo te horen.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Mandarijn schreef: vr 31 okt 2025, 23:55 Nadat Bobbie een ode kreeg bij de hondenschool, kreeg Bas ook een lief bericht op de FB pagina van de hondenschool. Er zijn ook maar weinig baasjes die zolang actief zijn bij een hondenschool. Toch wel een beetje trots op mijn mannen

https://www.facebook.com/share/p/1DShMe2e9M/
Wat leuk!

Plaats reactie