Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Beterschap voor het dierenspul en knuffels voor hen en jou 
-
frodo quin
- 5-sterren

Dank jullie wel 
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik kreeg gisteren antwoord van de da. Het is moeilijk te voorspellen hoe snel de kanker ontwikkelt. De prognose is dat ze ergens tussen de 3 weken en 6 maand geeft. Daar schrok ik wel van. Van de 3 weken dan. Dan zou het wel heel snel gaan gezien er nog geen uitzaaiingen waren voor zover te zien. Roos heeft waarschijnlijk ongeveer 2 jaar met kanker geleefd, afgaand op de symptomen. We gaan dus voor minstens 6 maand.
Nina geeft een compliment: mama wat heb je een mooie kin!
Waarop papa zegt: welke?
Echt he…
Waarop papa zegt: welke?
Echt he…
Hahahaha, je krijgt er zoveel voor terug
Tis er wel éen voor in een boekje hoor, onbetaalbaar! (van je kind dan)
Tis er wel éen voor in een boekje hoor, onbetaalbaar! (van je kind dan)
Pffff in mei hebben ze uiteindelijk het geplaatste kunststof kozijn vervangen door een nieuw kozijn. Nu blijkt het ook bij het nieuwe kozijn te lekken, alleen nu rechtsonder ipv linksonder + boven
never ending story
enorm spijt dat we het aluminium kozijn hebben vervangen door kunststof kozijn 
frodo quin schreef: vr 26 sep 2025, 10:40 Onze trip voor de puppen hun verjaardag is uitgesteld en de alternatieve plannen ook afgezegd aangezien Margriet ziek geworden is. Ze is inmiddels geopereerd en dat is gelukkig goed gegaan, maar ze is nog enkele dagen huiskip en moet nog op ab voor enkele weken, dus een paar dagen weg gaat niet. Ook daguitstapjes zijn niet echt mogelijk met de ab die ze twee keer per dag moet krijgen.
Tijdens de operatie zijn ook kleine massa's en een verkleving gevonden. Het begin van kanker. De massa's zijn weg gehaald, maar komen sowieso terug. Hopelijk kan ze toch nog een tijdje mee.
Emma heeft van haar verjaardagsduik (uurtje water apport) cold water tail over gehouden. Mevrouw mag dus ook pijnstilling. Ze heeft gelukkig niet extreem veel pijn, maar aangenaam is het zeker niet. Hopelijk herstelt het volledig.
En mijn burnout brein kan niet om met vanalles aan de hand, dus eten, slapen, iets nuttig doen, dat gaat weer niet bepaald.
Heel veel sterkte met alles.
Het zit je absoluut niet mee.
Akelig vooruitzicht. geniet nog maar van elkaar, totdat het niet meer gaatfrodo quin schreef: di 30 sep 2025, 12:54 Ik kreeg gisteren antwoord van de da. Het is moeilijk te voorspellen hoe snel de kanker ontwikkelt. De prognose is dat ze ergens tussen de 3 weken en 6 maand geeft. Daar schrok ik wel van. Van de 3 weken dan. Dan zou het wel heel snel gaan gezien er nog geen uitzaaiingen waren voor zover te zien. Roos heeft waarschijnlijk ongeveer 2 jaar met kanker geleefd, afgaand op de symptomen. We gaan dus voor minstens 6 maand.
Waardeloos. is dit nog te verhalen op de leverancier of degene die de ze geplaatst hebben. Lijkt me broddelwerk.dinky89 schreef: zo 26 okt 2025, 10:18 Pffff in mei hebben ze uiteindelijk het geplaatste kunststof kozijn vervangen door een nieuw kozijn. Nu blijkt het ook bij het nieuwe kozijn te lekken, alleen nu rechtsonder ipv linksonder + bovennever ending story
![]()
Nou daar schiet je ook niks mee opdinky89 schreef: zo 26 okt 2025, 10:18 Pffff in mei hebben ze uiteindelijk het geplaatste kunststof kozijn vervangen door een nieuw kozijn. Nu blijkt het ook bij het nieuwe kozijn te lekken, alleen nu rechtsonder ipv linksonder + bovennever ending story
![]()
Bedrijf dat ze heeft geplaatst heb ik weer een mail gestuurd. De persoon die het eerste kozijn had geplaatst hebben ze vlak daarna laan uitgestuurd wegens disfunctioneren. Toen ze in mei dit jaar complete kozijn er uit hebben gehaald en vervangen door nieuw kozijn zagen ze dat de afwerking aan de bovenkant fout was gedaan. We hoopten dus dat het daarmee klaar was.Aquillo schreef: zo 26 okt 2025, 11:48 Waardeloos. is dit nog te verhalen op de leverancier of degene die de ze geplaatst hebben. Lijkt me broddelwerk.
Geen idee waar het van komt aangezien het op deze plek niet eerder had gelekt.
-
frodo quin
- 5-sterren

Hopelijk geraakt het snel opgelost. Een fout kan altijd gebeuren, maar dit is wel echt vervelend.dinky89 schreef: zo 26 okt 2025, 14:49 Bedrijf dat ze heeft geplaatst heb ik weer een mail gestuurd. De persoon die het eerste kozijn had geplaatst hebben ze vlak daarna laan uitgestuurd wegens disfunctioneren. Toen ze in mei dit jaar complete kozijn er uit hebben gehaald en vervangen door nieuw kozijn zagen ze dat de afwerking aan de bovenkant fout was gedaan. We hoopten dus dat het daarmee klaar was.
Geen idee waar het van komt aangezien het op deze plek niet eerder had gelekt.![]()
Zeker vervelend omdat ze zelf de oorzaak dus ook niet kunnen vinden.... We hoopten afgelopen mei dat het met het vinden van de foute afwerking was opgelost na 3 jaar (kozijnen zijn begin 2022 geplaatst). Mijn vriend wil inmiddels graag verhuizen doordat het toch nog niet opgelost blijkt te zijn nu het goed wordt getest met de regenfrodo quin schreef: zo 26 okt 2025, 18:09 Hopelijk geraakt het snel opgelost. Een fout kan altijd gebeuren, maar dit is wel echt vervelend.
drama. sterktedinky89 schreef: ma 27 okt 2025, 11:08 Zeker vervelend omdat ze zelf de oorzaak dus ook niet kunnen vinden.... We hoopten afgelopen mei dat het met het vinden van de foute afwerking was opgelost na 3 jaar (kozijnen zijn begin 2022 geplaatst). Mijn vriend wil inmiddels graag verhuizen doordat het toch nog niet opgelost blijkt te zijn nu het goed wordt getest met de regenVandaag is het ook aan de bovenkant weer gaan druppen
![]()
-
frodo quin
- 5-sterren

Als het een never ending story lijkt te zijn is dat ook slopend. Ik snap jouw vriend wel.dinky89 schreef: ma 27 okt 2025, 11:08 Zeker vervelend omdat ze zelf de oorzaak dus ook niet kunnen vinden.... We hoopten afgelopen mei dat het met het vinden van de foute afwerking was opgelost na 3 jaar (kozijnen zijn begin 2022 geplaatst). Mijn vriend wil inmiddels graag verhuizen doordat het toch nog niet opgelost blijkt te zijn nu het goed wordt getest met de regenVandaag is het ook aan de bovenkant weer gaan druppen
![]()