Problemen met verteren bot en vetter vlees 15 jarige hond

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Problemen met verteren bot en vetter vlees 15 jarige hond

Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Tika91 schreef: vr 10 okt 2025, 12:08 Een nadeel tika lust geen vis en ze lust geen yoghurt. Ik geef kip, kalkoen, rundvlees met een mix van groente. Ze is een moeilijke eter en te vet kan ze ook niet meer hebben helaas. Tevens krijgt ze ook rodi lam rijst.
OK. Nou, dan zou ik het hier lekker bij laten. Het is een prima menu en een 15 jarige mag haar eigen plan best een beetje trekken :-*
Tika91
1-ster
1-ster

Bericht door Tika91 »

Tika is helaas dinsdag overleden. De dierenarts is bij ons thuis gekomen, omdat tika niet meer op kon staan. De dierenarts heeft tika gecontroleerd, maar helaas was tika's lichaampje op. Na de 1 spuit om te gaan slapen is ze overleden. De 2e spuit was niet meer nodig. Tika is gecremeerd en weer thuis. 15 jaar en 2 maanden en 21 dagen is ze geworden. Tika wordt heel erg gemist!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Tika91 schreef: za 25 okt 2025, 04:43 Tika is helaas dinsdag overleden. De dierenarts is bij ons thuis gekomen, omdat tika niet meer op kon staan. De dierenarts heeft tika gecontroleerd, maar helaas was tika's lichaampje op. Na de 1 spuit om te gaan slapen is ze overleden. De 2e spuit was niet meer nodig. Tika is gecremeerd en weer thuis. 15 jaar en 2 maanden en 21 dagen is ze geworden. Tika wordt heel erg gemist!
Ach :'( . Heel erg veel sterkte met het verlies van Tika. Ik kan me zo goed voorstellen dat je haar ontzettend mist :'( :-* . Ik hoop dat je wat steun vindt bij de prachtige leeftijd die zij heeft gehaald.

Heel veel sterkte en dank je wel voor je bericht.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ach nee, wat ontzettend verdrietig. Tika heeft en prachtige leeftijd behaald, maar dat maakt het gemis zeker niet minder.
Heel veel sterkte gewenst.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Heel veel sterkte met het verlies van Tika :'( :-*
Tika91
1-ster
1-ster

Bericht door Tika91 »