zurca schreef: ma 10 nov 2025, 12:27 Ze is ook echt zo klein loedertje af en toe...
Zo slim....
Dan zijn we aan het wandelen en heeft ze eigenlijk niet echt zin, of ze vind dat er te weinig beloont wordt, wat doet ze dan?! Ik zie haar dan al rondkijken en zodra ze dan een boomstronk ziet dan springt ze er op en gaat zitten. En dan naar mij kijken met zo'n blik van "nou als jij mij nou ff op de foto zet, dan heb ik wel wat verdient"
![]()
![]()
![]()
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik stuur altijd die idyllische plaatjes.. maar nu is het november.., moeilijkste maand vind ik qua grijs en donker. Dus toch maar het bos in - en daar is het nogal nat nu..
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik vergeet die van het wandelpad.. en de rare zwam
Mooi hoor! En inderdaad een rare zwam. Lijkt wel koraal.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Schijnt een soort koraalsop te zijn.
Had ik deze rare wezens al ooit gepost? Geleepaddestoel en narremuts.
Jee zeg, nog nooit gezien!
Witte koraalzwam (Clavulina coralloides)Siberienne schreef: ma 10 nov 2025, 15:34 Ik vergeet die van het wandelpad.. en de rare zwam
IMG_8763.jpegIMG_8765.jpeg
Het ziet er wel wat droevig uit nu bij jou
En ook wat mooie paddenstoelen tegengekomen vanochtend:
Grote oranje bekerzwam Valse hanenkam Witte kluifzwam
Grote oranje bekerzwam Valse hanenkam Witte kluifzwam
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja bij ons is het nu wat droevig, de berken raken snel hun blad kwijt. In Oslo in de parken met de grote loofbomen is het mooier.pike schreef: ma 10 nov 2025, 22:08 Witte koraalzwam (Clavulina coralloides)
Het ziet er wel wat droevig uit nu bij jouDan vind ik het herfstbeeld van hier toch een stuk aantrekkelijker:
IMG_6737.jpegIMG_6748.jpeg
Wat een prachtige plaatjes weer
Laatst kwam ik een Noorse vrouw tegen met wandelen, zij is hierheen geëmigreerd vanwege de donkere maanden

We hebben een nieuw gezinslid, Karel Kletskous
10 jaar oud (geschat)
Hier probeert hij een kuikentje te eten terwijl Tola lekker met z'n snuffelbal bezig is. Hopelijk wil Karel helemaal over op rauw!
Alleen is Tola zwaar onder de indruk en als hij de kans krijgt vertrekt hij naar de tuin of gaat boven liggen. Ik geef Tola heel veel aandacht en hoop dat het goed komt. Karel was al een hond gewend en doet gewoon rustig z'n ding.
Laatst kwam ik een Noorse vrouw tegen met wandelen, zij is hierheen geëmigreerd vanwege de donkere maanden

We hebben een nieuw gezinslid, Karel Kletskous
Hier probeert hij een kuikentje te eten terwijl Tola lekker met z'n snuffelbal bezig is. Hopelijk wil Karel helemaal over op rauw!
Alleen is Tola zwaar onder de indruk en als hij de kans krijgt vertrekt hij naar de tuin of gaat boven liggen. Ik geef Tola heel veel aandacht en hoop dat het goed komt. Karel was al een hond gewend en doet gewoon rustig z'n ding.
-
frodo quin
- 5-sterren

Ik vind het nog steeds een mooi landschap, maar de zomer en sneeuwfotos zijn inderdaad wel mooier.
Veel plezier met de nieuwe huisgenoot Pien. Hopelijk is Tola er ook snel blij mee.
Veel plezier met de nieuwe huisgenoot Pien. Hopelijk is Tola er ook snel blij mee.
Hopelijk voelt Karel zich snel thuis en kan hij nog een hele poos van zijn leventje genieten bij jullie!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot! Karel is knapperd !- pien - schreef: di 11 nov 2025, 13:44 Wat een prachtige plaatjes weer![]()
We hebben een nieuw gezinslid, Karel Kletskous10 jaar oud (geschat)
Ja de donkere maanden kunnen een uitdaging zijn, ik kan er redelijk tegen maar meneer wat minder. We hopen wel op sneeuw: dan is het echt veel minder donker, maar met de klimaatverandering is dat onzekerder geworden
Kareltje Kletskous
Hij eet mooi van het bordje! Veel plezier met Karel en hopelijk gaat het helemaal goed komen met Tola.
- pearlsofpassion
- Moderator
Wat leuk, een nieuwe huisgenoot.
Als hij nog wat moeite heeft met kauwen zou ik hem een kleedje of handdoek geven. Dat glijdt niet zo en de grip helpt veel.
Mooie zwammen ook. Wat leuk.
Komen heel wat herinneringen aan mn studiejaren naar boven.
Als hij nog wat moeite heeft met kauwen zou ik hem een kleedje of handdoek geven. Dat glijdt niet zo en de grip helpt veel.
Mooie zwammen ook. Wat leuk.
Komen heel wat herinneringen aan mn studiejaren naar boven.