Caviahok 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Caviahok 2.0
Omdat ik erg trots ben even apart van het cavia topic. We hebben het eindelijk af. Het hok heeft nu plexiglas zodat ik de cavia’s kan zien. En de ruimte eronder is omgetoverd tot een kast met schuifdeuren zodat ik de troep (iets met een peuter en veel te veel speelgoed) niet meer zie! Ik ben zó blij!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Caviahok 2.0
Ziet er geweldig uit! Leuk ook voor de caafjes dat zij iets kunnen zien! 
Zo zeg! Dat is een mooi geheel!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Prachtig!
Oh wow, wat ontzettend gaaf en wat super mooi en ook handig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat ziet er fantastisch uit! 
- Charlie Angel
- Moderator
Ik vind het echt geweldig! [emoji3590]
Verstuurd vanaf mijn SM-X210 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-X210 met Tapatalk
Ja dat lijken ze ook erg leuk te vinden. Beetje grotere wereld voor ze.Anne in Zweden schreef: vr 28 nov 2025, 15:34 Ziet er geweldig uit! Leuk ook voor de caafjes dat zij iets kunnen zien!![]()
Terecht! Wat gaaf!
Kan me voorstellen dat het plexiglas ook minder schrikkerig is voor ze omdat ze je beter zien aankomen en het beter kunnen overzien. Echt veel fijner zo!
Kan me voorstellen dat het plexiglas ook minder schrikkerig is voor ze omdat ze je beter zien aankomen en het beter kunnen overzien. Echt veel fijner zo!
-
frodo quin
- 5-sterren

Dat is wel heeeel mooi geworden!
Wauw, prachtig en praktisch!
Zo dat is een mooi luxe cavia verblijf. Hoeveel cavia’s heb je ?
En zie ik nou op de bodem hennep vezel?
Ik gebruik dat sinds kort ook bevalt super. Heb wel eronder een dun laagje natuurlijke houtkorrels voor kattenbak
Ik gebruik dat sinds kort ook bevalt super. Heb wel eronder een dun laagje natuurlijke houtkorrels voor kattenbak
Wat een prachtig verblijf zo!
Echt heel mooi gemaakt...
Echt heel mooi gemaakt...
Ze schrikken zich nog steeds regelmatig de rambameelke schreef: za 29 nov 2025, 10:14 Terecht! Wat gaaf!
Ik heb er drie. Een gecastreerde man en twee dames.kiara schreef:Zo dat is een mooi luxe cavia verblijf. Hoeveel cavia’s heb je ?
Ik heb inderdaad hennep, aubiose. Met op de plekken waar ze het meeste plassen wat back to nature eronder. Heb al van alles geprobeerd maar dit bevalt het beste tot nog toe.
En dank allen voor de complimenten! Het staat nu een paar weken en ben nog steeds zo blij. De kast en de schuifdeuren zo werkt heel erg goed. En het zien van de cavia’s is zó leuk.