Hier is Bob
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Hier is Bob
Knappe Bob! Doe je vaker detectiewerk met hem, of is hij een natuurtalent?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hij zit al anderhalf jaar op les iedere woensdag. Maar dit was ons eerste evenement.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Wat leuk! Knap van Bob dat hij het zo goed gedaan heeft. Lijkt me heel leuk om te doen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Knap dat hij het ondanks de nieuwe (ongetwijfeld drukke) situatie toch leuk vond!hannabelgje schreef: zo 30 nov 2025, 15:47 Hij zit al anderhalf jaar op les iedere woensdag. Maar dit was ons eerste evenement.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Het is echt super leuk en hij is er stiekem ook best goed in.pike schreef:Wat leuk! Knap van Bob dat hij het zo goed gedaan heeft. Lijkt me heel leuk om te doen.
Wat onwijs leuk! Hoe is het eigenlijk met zijn B12?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ga volgende maand laten prikken. We merken wel dat hij meer energie heeft. Hij gaat niet meer liggen tijdens het wandelen en ook met de detectieles is hij veel energieker. Waar hij eerst door de ruimte slofte op zoek naar het juiste geurtje, laat hij nu regelmatig een drafje of zelfs een huppeltje zien. Maar om niet heel vaak te hoeven prikken hebben we dat uitgesteld.Lizzy schreef:Wat onwijs leuk! Hoe is het eigenlijk met zijn B12?
De detectie-les die jij volgt, is dat toevallig bij Speurhonden-Brabant in Best? Ik zit eraan te denken om met Xanne ook zoiets te gaan doen.
OK! Fijn dat je verbetering merkt! Dat is al het halve werkhannabelgje schreef: ma 01 dec 2025, 16:26 Ik ga volgende maand laten prikken. We merken wel dat hij meer energie heeft. Hij gaat niet meer liggen tijdens het wandelen en ook met de detectieles is hij veel energieker. Waar hij eerst door de ruimte slofte op zoek naar het juiste geurtje, laat hij nu regelmatig een drafje of zelfs een huppeltje zien. Maar om niet heel vaak te hoeven prikken hebben we dat uitgesteld.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja dat klopt. Is echt een aanrader.doranto schreef:De detectie-les die jij volgt, is dat toevallig bij Speurhonden-Brabant in Best? Ik zit eraan te denken om met Xanne ook zoiets te gaan doen.
-
frodo quin
- 5-sterren

Fijn dat jullie een leuke dag hadden en dat zijn gezondheid ook beter lijkt te gaan.
wat is ze knap geworden.hannabelgje schreef: wo 01 okt 2025, 12:52 Bob is vandaag voor het eerst naar de trimsalon geweest. Hij heeft het super gedaan. Hij was heel braaf en liet het gewoon over zich heenkomen. Lekker fluffy is ie nu.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hij is ook heel erg knap. Wat dat betreft is hij zeker goed gelukt.
Knappe Bob!
Een mooi certificaat gehaald en een fluffy jasje
Een mooi certificaat gehaald en een fluffy jasje
- Charlie Angel
- Moderator
Wat is hij weer knap zeg! Heerlijk zo'n fluffy vacht!
Verstuurd vanaf mijn SM-X210 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-X210 met Tapatalk