Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ik zal het iedereen die ik het idee of voornemen hoor opperen hier heen te gaan ten zeerste afraden :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

pike schreef: wo 24 dec 2025, 23:44 Ik zal het iedereen die ik het idee of voornemen hoor opperen hier heen te gaan ten zeerste afraden :biggrin2:
Hahaha je gaat het dus heeeeeel druk krijgen ;D
frodo quin schreef:[quote=Kaela post_id=3483878 time=<a href="tel:1766592496" data-original-title="" title="">1766592496</a> user_id=11255]
Ik ben inmiddels aardig wat gewend aan hysterische binnenspeeltuinen voor kinderen. Maar vandaag naar Peppa’s play world was de afschuw der afschuw. De gebruikelijke hysterische kinderen maakten het nog bonter, geen ouder die ingreep, het was klein, alles was versleten, vies en incompleet. En daar hebben we dan een klein vermogen voor betaald.

Ik vrees dat niet veel mensen er wat aan zullen hebben ;D maar mijn advies is om daar niet heen te gaan ::)
Klinkt als de hel op aarde :-X Niet dat ik snel vrijwillig naar een kinderspeeltuin zou gaan ;D[/quote]

Nee vrijwillig naar een kinderspeeltuin gaan doet volgens mij niemand. Maar als je je eigen kind plezier ziet hebben, dan is het wel te doen. Ik kan zelfs wel heel erg genieten als andere kinderen duidelijk pret hebben, ook al ken ik ze niet. Dan is het voor mezelf niet zo belangrijk of ik hetzelf leuk vind. Maar aan van die losgeslagen kinderen heb ik zo’n hekel. Gisteren een meisje dat in de bus van Peppa (zo’n lekker kleine en kale ruimte, dus de akoestiek was vreselijk) alleen maar kon gillen en met haar handjes overal op stond te beuken. Ik snap gewoon echt niet dat ouders dat toelaten, dat is geen spelen, dat is gewoon compleet overstuur zijn.

Gut, echt veel verschil met de gemiddelde hondenlosloop weide is er niet he. Vroegah met Oscar ergerde ik me aan precies hetzelfde :-[
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Kaela schreef: do 25 dec 2025, 06:52 Hahaha je gaat het dus heeeeeel druk krijgen ;D
Weing kans, daarvoor ken ik te weinig gezinnen met kleine kinderen. Dus die taak kan ik gemakkelijk op mij nemen :D
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

[quote=Kaela post_id=3483893 time=1766641956 user_id=11255

Nee vrijwillig naar een kinderspeeltuin gaan doet volgens mij niemand. Maar als je je eigen kind plezier ziet hebben, dan is het wel te doen. Ik kan zelfs wel heel erg genieten als andere kinderen duidelijk pret hebben, ook al ken ik ze niet. Dan is het voor mezelf niet zo belangrijk of ik hetzelf leuk vind. Maar aan van die losgeslagen kinderen heb ik zo’n hekel. Gisteren een meisje dat in de bus van Peppa (zo’n lekker kleine en kale ruimte, dus de akoestiek was vreselijk) alleen maar kon gillen en met haar handjes overal op stond te beuken. Ik snap gewoon echt niet dat ouders dat toelaten, dat is geen spelen, dat is gewoon compleet overstuur zijn.

Gut, echt veel verschil met de gemiddelde hondenlosloop weide is er niet he. Vroegah met Oscar ergerde ik me aan precies hetzelfde :-[
[/quote]

Ik heb beeld. En ja dat vind ik ooo verschrikkelijk. Ook voor het kind zo totaal niet fijn.

Eigen klaagje; gisteren wat extra lekker hapjes gedaan, maar niks extreems. Toch een meneer met totaal over de zeik darmen vannacht :-[ (prikkelbare darm achtige klachten). Kerstontbijt slaan we maar over…
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Kaela schreef: wo 24 dec 2025, 17:08 Ik ben inmiddels aardig wat gewend aan hysterische binnenspeeltuinen voor kinderen. Maar vandaag naar Peppa’s play world was de afschuw der afschuw. De gebruikelijke hysterische kinderen maakten het nog bonter, geen ouder die ingreep, het was klein, alles was versleten, vies en incompleet. En daar hebben we dan een klein vermogen voor betaald.

Ik vrees dat niet veel mensen er wat aan zullen hebben ;D maar mijn advies is om daar niet heen te gaan ::)
O, een krijspaleis ;D
Ben ooit met m'n kinderen (en moeders van school met hun kinderen) daar heen geweest, ik was in shock door het volume, we hebben er wat uurtjes doorgebracht maar het was de eerste en de laatste keer. Mijn kinderen vonden het leuk maar voor mij was het echt een brug te ver, er zijn grenzen. Wel was het leuk en netjes. En toen mijn dochter in de laatste 5 minuten haar enkel verstuikte werden we goed geholpen.
Jammer dat het zo niet het geld waard was voor jullie :-\
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hahaha bedankt voor de tip :biggrin2:
*Zet Peppa pig playground op lijst van plaatsen om te vermijden*

Eigen klaag: schoonmoeder gaat ineens hard achteruit. 13 december liepen we nog met haar op de kerstmarkt bij de naturij en nu heeft ze bed in de woonkamer omdat de trap haar al teveel energie kost en een sonde :-\
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

dinky89 schreef: do 25 dec 2025, 20:28 Hahaha bedankt voor de tip :biggrin2:
*Zet Peppa pig playground op lijst van plaatsen om te vermijden*

Eigen klaag: schoonmoeder gaat ineens hard achteruit. 13 december liepen we nog met haar op de kerstmarkt bij de naturij en nu heeft ze bed in de woonkamer omdat de trap haar al teveel energie kost en een sonde :-\
Knuffel

Mijn moeder gaat mentaal hard achteruit. Het is moeilijk om dit te zien en accepteren - voel met je mee.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Mentaal achteruit gaan lijkt mij helemaal verschrikkelijk. Helemaal omdat je ook nog op zo'n afstand zit Siberiene. Ook een dikke knuffel voor jou :-*
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Sterkte met de schoonmoeder en moeder. Lijkt mij inderdaad niet makkelijk. Mentaal nog meer dan fysiek.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

frodo quin schreef: za 27 dec 2025, 13:26 Sterkte met de schoonmoeder en moeder. Lijkt mij inderdaad niet makkelijk. Mentaal nog meer dan fysiek.
Het enige voordeel van hondloos zijn. Ik heb alles uit mijn handen laten vallen en ben nu in NL. En nee, het is niet goed en dat is intens verdrietig. De ‘feestdagen’ van 2025 ga ik niet snel meer vergeten.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

:bigarmhug:
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Sterkte! Veel bij elkaar :(

Ik hoop dat jullie ondanks al het verdriet ook nog enkele mooie momenten samen kunnen hebben :bigarmhug:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

:bigarmhug:
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. En neem een knuffel.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat fijn dat je nu dicht bij haar kan zijn Siberiene! :bigarmhug: :bigarmhug:

Plaats reactie