BPWR loopse teef en reu
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
BPWR loopse teef en reu
Xanne is loops en Odin draait helemaal door. We hebben vaker een reu in huis gehad als er een teefje loops werd. Dat was moeilijk maar nooit ondoenbaar. De écht moeilijke periode was de paar dagen dat het teefje gedekt kon worden. Bij Odin is het echter anders. Die hypert al vanaf het begin onafgebroken. Hijgen, bibberen en piepen, ook ’s-nachts. Als hij alleen is draait hij nog meer door, dus er moet constant iemand bij zijn. Is er iets dat ik hem zou kunnen geven dat hem wat kalmeert?
Re: BPWR loopse teef en reu
Iemand ervaring met PUUR Hypersex?
Ik had nog wat etherische olie van Origanum majorana staan en heb dat inmiddels op een geursteentje gedruppeld en aan zijn halsband gehangen. Ben benieuwd of dat wat doet.
Ik had nog wat etherische olie van Origanum majorana staan en heb dat inmiddels op een geursteentje gedruppeld en aan zijn halsband gehangen. Ben benieuwd of dat wat doet.
Als ze al zo doorgedraaid zijn helpt nog maar weinig... Je kunt dan bach rescue proberen. En als dat nog wat helpt, dan Hypersex er in. Daar zit ook hop in en dat moet de scherpe kantjes er wel af halen. Wij hebben dit ook met onze oudere reu Brutus gehad. Voor ons echt reden om te gaan castreren
(of misschien bij Odin een chip erin doen na de loopsheid).
Sterkte
. Want dit is gewoon voor niemand grappig.
Sterkte
Nee, dit is inderdaad echt zó niet grappig!
Het lukt Xanne ook niet om hem weg te jagen. Ze kruipt nu maar steeds helemaal tegen ons aan, zodat wij haar kunnen beschermen
Maar er is inmiddels toch een klein lichtpuntje! De marjolein lijkt wat te doen. Hij heeft vanochtend zowaar gegeten! Steeds als ik Xannes broekje verschoon, druppel ik op de buitenkant nu ook wat marjolein. Het lijkt of hij nu de geur minder waar kan nemen. Hij piept en bibbert duidelijk een stuk minder!
Ik heb ooit in een ver verleden een opleiding aromatherapie gedaan en ik herinnerde mij dat de lerares zwoer bij het gebruik van marjolein bij hitsige reuen. Ze lijkt gelijk te hebben.
Ik slaap bij hem in de huiskamer op de bank, de meisjes bij ml. op de slaapkamer, en vannacht heb ik voor het eerst goed geslapen.
Maar er is inmiddels toch een klein lichtpuntje! De marjolein lijkt wat te doen. Hij heeft vanochtend zowaar gegeten! Steeds als ik Xannes broekje verschoon, druppel ik op de buitenkant nu ook wat marjolein. Het lijkt of hij nu de geur minder waar kan nemen. Hij piept en bibbert duidelijk een stuk minder!
Ik heb ooit in een ver verleden een opleiding aromatherapie gedaan en ik herinnerde mij dat de lerares zwoer bij het gebruik van marjolein bij hitsige reuen. Ze lijkt gelijk te hebben.
Ik slaap bij hem in de huiskamer op de bank, de meisjes bij ml. op de slaapkamer, en vannacht heb ik voor het eerst goed geslapen.
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Wij waren ook weer de sjaak. Ik heb ook zo'n reutje en dan ook nog eens 2 teven die met tussenpoze van 1 week loops worden. Thuis is het al drama maar ik had nu het ongeluk dat Jazz loops werd 8 dec en Scooby 15 dec en in een caravan waar scheiden eigenlijk niet te doen is, met flinterdunnen muurtjes...Nou dat betekende dus full monty op vakantie. Jazz had hoogtij van 24 dec-27 dec en Scooby van 27 dec -31 dec. Gisteren overgangsdag, vandaag is eindelijk de rust wedergekeerd. In de loop der jaren heb ik alles wat op de markt is wel geprobeert, diverse malen hypersex, alle variaties van no love spray. NIETS helpt zelfs niet 5%. Ik heb me erbij neergelegd dat het 1x in de 6,5 maand 9 dagen drama is. Alleen hier NOOIT meer. Maar goed in principe schuift het elke loopsheid 2 weken op. En Revy is nu op we naar de 12 jaar dus dat dit ooit hier nog een keer gebeurt is klein. Thuis scheidt ik ze zoveel mogelijk maar grappig is het absoluut niet. Als ik naar kantoor moet met hoogtij breng ik hem naar mijn ouders.
Ik heb daar dus ook echt serieus geen zin meer in he, in een reu x teef combinatie.... Maar goed, heel eerlijk gezegd vind ik het de rest van het jaar (buiten de loopsheden dus) wel echt de allerleukste combinatie die er is.
Op de opleiding aromatherapie heb ik geleerd dat inademen van de geur van de etherische olie vaak beter werkt dan orale inname. De longen zijn heel sterk doorbloed waardoor de opname en werking vaak beter is. Bijkomend voordeel is dat ik ook een druppeltje op Xannes broekje kan doen, wat de aantrekkingskracht duidelijk lijkt te verminderen. We hebben op dit moment in iedergeval iets verlichting zodat het nu nèt te doen is zeg maar.
Uit logeren is voor Odin helaas geen optie. Beauçerons zijn sowieso al niet een van de gemakkelijkste rassen en zeker voor vreemden is er echt geen land mee te bezeilen. Bovendien moet er continu iemand bij hem zijn. Ook willen we hem, al is het maar tijdelijk, geen ander adres meer aandoen. Dus we modderen maar aan zo goed en kwaad als het gaat.
Het hoort er nu eenmaal bij hè.
Uit logeren is voor Odin helaas geen optie. Beauçerons zijn sowieso al niet een van de gemakkelijkste rassen en zeker voor vreemden is er echt geen land mee te bezeilen. Bovendien moet er continu iemand bij hem zijn. Ook willen we hem, al is het maar tijdelijk, geen ander adres meer aandoen. Dus we modderen maar aan zo goed en kwaad als het gaat.
Het hoort er nu eenmaal bij hè.
Wel super fijn zeg, dat de marjolein aanslaatdoranto schreef: vr 02 jan 2026, 12:27 Op de opleiding aromatherapie heb ik geleerd dat inademen van de geur van de etherische olie vaak beter werkt dan orale inname. De longen zijn heel sterk doorbloed waardoor de opname en werking vaak beter is. Bijkomend voordeel is dat ik ook een druppeltje op Xannes broekje kan doen, wat de aantrekkingskracht duidelijk lijkt te verminderen. We hebben op dit moment in iedergeval iets verlichting zodat het nu nèt te doen is zeg maar.
Het hoort er nu eenmaal bij hè.![]()
Mijn lerares twijfelde geen moment aan de libido verlagende werking van marjolein (Origanum majorana). Het is trouwens ook een van de werkzame stoffen in PUUR Hypersex.
Maar zelfs al zie ik het nu met eigen ogen, vind ik het nog steeds ongelooflijk dat dit echt zo'n uitwerking kan hebben. Terwijl ik dit aan de keukentafel typ, ligt Xanne onder de tafel en Phemke en Odin allebei een stukje naast de tafel op de grond. Alle 3 in diepe rust
Vanochtend heeft Odin ook weer vlot zijn bak leeggegeten en tot nog toe is het enige wat hij doet, af en toe wat hijgen. Geen bibberen en geen piepen meer.
Ik verwacht natuurlijk niet, dat hij ook zo relaxt zal zijn als Xanne haar hoogtijdagen heeft, maar dat zien we dan wel weer.
Ik ben blij!
ps.
Ik denk niet dat van de PUUR Hypersex dezelfde werking verwacht kan worden. Het is een product voor consumenten gemaakt, wat inhoud dat alle werkzame stoffen er in een bepaalde verdunning inzitten. Dat kan en mag ook niet anders, zeker als het ook nog eens inwendig gebruikt mag worden. Wat ik heb is pure onverdunde olie. Ik zou dat zonder kennis of begeleiding door een professional ook nooit adviseren!
Maar zelfs al zie ik het nu met eigen ogen, vind ik het nog steeds ongelooflijk dat dit echt zo'n uitwerking kan hebben. Terwijl ik dit aan de keukentafel typ, ligt Xanne onder de tafel en Phemke en Odin allebei een stukje naast de tafel op de grond. Alle 3 in diepe rust
Vanochtend heeft Odin ook weer vlot zijn bak leeggegeten en tot nog toe is het enige wat hij doet, af en toe wat hijgen. Geen bibberen en geen piepen meer.
Ik verwacht natuurlijk niet, dat hij ook zo relaxt zal zijn als Xanne haar hoogtijdagen heeft, maar dat zien we dan wel weer.
Ik ben blij!
ps.
Ik denk niet dat van de PUUR Hypersex dezelfde werking verwacht kan worden. Het is een product voor consumenten gemaakt, wat inhoud dat alle werkzame stoffen er in een bepaalde verdunning inzitten. Dat kan en mag ook niet anders, zeker als het ook nog eens inwendig gebruikt mag worden. Wat ik heb is pure onverdunde olie. Ik zou dat zonder kennis of begeleiding door een professional ook nooit adviseren!
Ik heb daar de homeopatische korrels van. Hier in de buurt worden de teven om de beurt loops, en mijn mannen draaien helemaal door. Ze krijgen een combinatie van een paar middelen, en dat helpt hier ook best goed.doranto schreef: za 03 jan 2026, 09:30 Mijn lerares twijfelde geen moment aan de libido verlagende werking van marjolein (Origanum majorana). Het is trouwens ook een van de werkzame stoffen in PUUR Hypersex.
Ik ben blij!
ps.