Gelukkig vindt Vos ons nog steeds hartstikke leuk. Straks kennis maken met Nina. We gaan goed op haar passen!Hylos schreef: wo 31 dec 2025, 10:20 De fokker van Mara kan ik weinig over vinden, heb wel Muis zijn fokker gevraagd maar helaas.
Het is nu ook niet echt een goede tijd om een huisje te vinden zo met de feestdagen. Er zijn wel mensen die het overwegen maar er goed over na moeten denken. Zij kennen Mara toevallig en hebben een nichtje van Mara en Muis in huis.
Vossie gaat vanaf vrijdag even uit logeren omdat mijn man 2.5 week weggaat en ik dat alleen niet zie zitten. Dat geeft even wat rust!
BPWR: Herplaatser problemen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: BPWR: Herplaatser problemen
Gezellig!Kaela schreef: vr 02 jan 2026, 13:29 IMG_1437.jpeg
Gelukkig vindt Vos ons nog steeds hartstikke leuk. Straks kennis maken met Nina. We gaan goed op haar passen!![]()
Geweldige oplossing zo!Kaela schreef: vr 02 jan 2026, 13:29
Gelukkig vindt Vos ons nog steeds hartstikke leuk. Straks kennis maken met Nina. We gaan goed op haar passen!![]()
Nina moest naar de opvang, maar verheugde zich zo dat ze Vos vast getekend had. Lijkt precies toch!
echt wel 
-
frodo quin
- 5-sterren

Sprekend 
Sprekend Vos! Nina is een aanstormend talent 
Ach, daar ligt ze hoor. De koningin op haar tijdelijk troon.
Als Vos net zo nonchalant blijft als op Nina haar tekening dan moet het goed komen.
Als Vos net zo nonchalant blijft als op Nina haar tekening dan moet het goed komen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Vos heeft een borrel op, zo te zien!Kaela schreef: vr 02 jan 2026, 15:00 Nina moest naar de opvang, maar verheugde zich zo dat ze Vos vast getekend had. Lijkt precies toch!IMG_1432.jpeg
Wat een geweldige oplossing, dat Vos bij jullie mag logeren! Een beter adres had ze niet kunnen vinden!
Zo is dat! Zo ontzettend lief dat Vos daar mag.Anne in Zweden schreef: vr 02 jan 2026, 17:28 Vos heeft een borrel op, zo te zien!![]()
Wat een geweldige oplossing, dat Vos bij jullie mag logeren! Een beter adres had ze niet kunnen vinden!
Wow, wat lief dat Vos bij jou mag Kaela
!
Ik vind het sprekend Vos, knap werk
Ik vind het sprekend Vos, knap werk
Ik zit dit net te lezen , ja teven onderling zonder reu erbij is wel wat .
Ik heb het hier ook zo af en toe .
Maar 1 verschil , Ik weet wie begint . En dat is niet mijn herder maar de poedel.
Ik heb nu cbd olie ingezet ( begonnen half december)
Het lijkt wel of het iets doet .
Misschien een optie om te proberen?
Ik heb het hier ook zo af en toe .
Maar 1 verschil , Ik weet wie begint . En dat is niet mijn herder maar de poedel.
Ik heb nu cbd olie ingezet ( begonnen half december)
Het lijkt wel of het iets doet .
Misschien een optie om te proberen?
De Vos in het bos! Konden eindelijk weer op pad. Sneeuw weg, eigen auto gerepareerd.
Ik kan niet eens bedenken hoe lang het geleden is dat ik alleen met een viervoeter zo te wandel ben geweest. Het was héérlijk! Vos ligt sindsdien lekker te snurken, die vond het ook fijn.
Ik kan niet eens bedenken hoe lang het geleden is dat ik alleen met een viervoeter zo te wandel ben geweest. Het was héérlijk! Vos ligt sindsdien lekker te snurken, die vond het ook fijn.
-
frodo quin
- 5-sterren

Wandelen is voor mij echt een activiteit voor MET hond. Het plezier is voor mij voor een groot deel hen zo te zien genieten. Kan mij voorstellen dat het fijn is voor jou om tijdelijk terug met een hobdenvriend op pad te kunnen.Kaela schreef: do 15 jan 2026, 18:53 De Vos in het bos! Konden eindelijk weer op pad. Sneeuw weg, eigen auto gerepareerd.
Ik kan niet eens bedenken hoe lang het geleden is dat ik alleen met een viervoeter zo te wandel ben geweest. Het was héérlijk! Vos ligt sindsdien lekker te snurken, die vond het ook fijn. IMG_1784.jpeg
Precies dit!frodo quin schreef: do 15 jan 2026, 20:19 Wandelen is voor mij echt een activiteit voor MET hond. Het plezier is voor mij voor een groot deel hen zo te zien genieten. Kan mij voorstellen dat het fijn is voor jou om tijdelijk terug met een hobdenvriend op pad te kunnen.