Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Een dikke knuffel Siberrienne en veel sterkte.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Ik ga morgen weer naar huis maar voel me in 2-en getrokken. Mijn moeder is dementerende maar heeft daarbij iets van een herseninfarct gehad. Ze is totaal ontredderd, maar ook wij, haar kinderen kunnen haar niet gerust stellen. Dit is zo intens triest om te zien. Maar ik kan niets, en ik kan ook niet eindeloos hier blijven. Dus ga ik morgen toch maar weer met een zwaar hart naar huis.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Wat een ontzettend zware tijd is het voor jullie Siberienne. Je zo onmachtig voelen is vreselijk. Ik hoop dat je moeder en jullie allemaal weer in rustiger vaarwater mogen komen.
Heel veel sterkte!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

O, vreselijk, Mireille. Wat moet dat moeilijk zijn... Heel veel sterkte voor iedereen en een knuffel voor jou. Je krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd... :(
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Anne in Zweden schreef: ma 05 jan 2026, 00:37 O, vreselijk, Mireille. Wat moet dat moeilijk zijn... Heel veel sterkte voor iedereen en een knuffel voor jou. Je krijgt het wel voor je kiezen de laatste tijd... :(
Ik zei tegen mijn partner, maakt me niet uit waar maar de ‘feestdagen’ volgend jaar zijn wij ergens op vakantie. Ik had er al niet zo veel mee maar na dit jaar….
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

:bigarmhug:
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Pfff wat enorm moeilijk Siberiene :'(
Heel veel sterkte en een dikke knuffel :-*
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Wat moeilijk Siberienne en dan zover weg zitten maakt het er niet beter op. Heel veel sterkte :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ach Siberienne, wat moeilijk en verdrietig...
Je woont in een prachtig land maar dit zal toch een keerzijde zijn om dan verder weg te wonen.
:-* :bigarmhug:
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

dinky89 schreef: do 25 dec 2025, 20:28 Hahaha bedankt voor de tip :biggrin2:
*Zet Peppa pig playground op lijst van plaatsen om te vermijden*

Eigen klaag: schoonmoeder gaat ineens hard achteruit. 13 december liepen we nog met haar op de kerstmarkt bij de naturij en nu heeft ze bed in de woonkamer omdat de trap haar al teveel energie kost en een sonde :-\
Voor jullie ook een moeilijke en verdrietige situatie, als het dan ineens zo hard achteruit gaat...
Ook voor jullie een :bigarmhug:
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Ja het is moeilijk, maar ik ben ook heel blij dat ik nog een broer en zus in NL heb en dat we dit samen doen. We zijn alleen maar dichter bij elkaar gekomen.

Kreeg ook nog bericht dat een lieve Noorse kennis is overleden. Ik vind het op zich wel even genoeg nu.

Gelukje: ik heb een studieverlof waardoor ik mijn eigen tijd in kan delen en ik kan dus even gas terug nemen nu. Hard nodig. Want man, man wat kosten die emoties energie.

@dinky hoe gaat het nu bij jullie? Pas ook op jezelf hè?
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

H zou vandaag bij zijn moeder langs gaan (zou eerst maandag maar toen hadden we ineens lekkage in huis en kwam het er niet van omdat we dat eerst op orde wilden hebben) maar vanwege de sneeuw en situatie op de weg blijft hij toch thuis. Heeft wel even met zijn moeder gebeld en steeds overleg met zijn zus. Veel is afwachten wat de artsen nu nog kunnen en willen onderzoeken en doen.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

dinky89 schreef: wo 07 jan 2026, 13:29 H zou vandaag bij zijn moeder langs gaan (zou eerst maandag maar toen hadden we ineens lekkage in huis en kwam het er niet van omdat we dat eerst op orde wilden hebben) maar vanwege de sneeuw en situatie op de weg blijft hij toch thuis. Heeft wel even met zijn moeder gebeld en steeds overleg met zijn zus. Veel is afwachten wat de artsen nu nog kunnen en willen onderzoeken en doen.
Dat is ook pittig. Ik denk dat het ook veel belangrijk is wat je schoonmoeder nog wil. Want soms is het kiezen tussen iets doen en misschien langer leven maar van mindere kwaliteit of niks doen maar wel nog kwali-tijd. Bij mijn vader zijn we destijds op de rem gaan staan waardoor we op een mooie rustige manier afscheid hebben kunnen nemen die veel beter paste dan een operatie met alle toeters en bellen en heel weinig kans van slagen. Maar hoe dan ook, heel veel sterkte voor jullie ook. Dikke knuffel!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ook van hier veel sterkte @dinky89 in deze moeilijk tijd. :bigarmhug:
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

dinky89 schreef: wo 07 jan 2026, 13:29 H zou vandaag bij zijn moeder langs gaan (zou eerst maandag maar toen hadden we ineens lekkage in huis en kwam het er niet van omdat we dat eerst op orde wilden hebben) maar vanwege de sneeuw en situatie op de weg blijft hij toch thuis. Heeft wel even met zijn moeder gebeld en steeds overleg met zijn zus. Veel is afwachten wat de artsen nu nog kunnen en willen onderzoeken en doen.
Weten ze eigenlijk wat er aan de hand is met jouw schoonmoeder?

Hoe dan ook niet leuk dat het niet lukte om er naartoe te gaan als hij dat wel graag wou. Hopelijk is de lekkage iig opgelost.

Plaats reactie