Klaagtopic

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Klaagtopic

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ja de lekkage is opgelost. Bleek de afvoer van de ketel te zijn die verstopt was ;)
Schoonmoeder heeft in ieder geval longkanker. Bij het plaatsen van de sonde hebben ze vernauwing gezien van de slokdarm wat zorgt voor het niet goed kunnen slikken waardoor ze wekenlang nauwelijks had gegeten/gedronken voordat ze dokter heeft gebeld ::) Wat die vernauwing is of veroorzaakt is onbekend, lymfeklieren bij slokdarm waren 'gewoon' schoon. Het is afwachten wat MDL arts daar over te zeggen heeft vrijdag bij de telefonische afspraak (waar longarts had aangegeven dat ze afspraak zou inplannen voor biopt bij MDL arts....).
Hopelijk vrijdag duidelijkheid wanneer biopt plaats gaat vinden want dat bepaald mede of chemokuur/immunotherapie die ze krijgt tegen de longkanker nog kwaliteit gaat geven.

Groot nadeel vrijdag is dat ze hier mogelijk code rood verwachten wegens sneeuw(jacht) :-X
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Kanker, chemo en nauwelijks voedingsstoffen binnen, ik jan mij voorstellen dat ze een enorme klap heeft gekregen. Hopelijk kunnen se wat doen en geraakt ze er ook gewoon met het winterweer.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Een loodgieter die al maanden elke keer weer de afspraak verzet. En dan vaak nog last minute afzegt. De keren dat hij wel kwam opdagen was hij snel weer weg omdat iets niet bleek te lukken. Hij is dus wel al verschillende keren geweest, maar uitsluitend om een gat in de muur te boren en het ventilatierooster te steken. Daar is hij dus al drie keer voor langs geweest. Mijn ketel, het grote probleem wacht nu al van in augustus. Hij is mij aangeraden door een vriend. Zou zeer goed werken, maar dat moet ik dan toch nog zien.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Wat vreselijk frustrerend zo'n loodgieter!

Hier hopen we heel hard dat het morgen mee gaat vallen qua sneeuw. Ze geven nu code oranje van 0:00 - 12:00 uur. Hopen dat in de middag de wegen normaal begaanbaar zijn. Voor nu zijn de wegen goed schoon door de dooi.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Ik hoop het voor jullie. Hier morgen ook storm maar met regen. Wat het regenweer met vorst afgewisseld gaat doen is nog af te wachten :-X
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Mijn moeder is vandaag overleden. Ik ben zo blij dat ik het afgelopen half jaar nog een aantal keren bij haar geweest ben. We waren niet meer op tijd in Nederland maar tijdens mijn vorige bezoek heb ik haar alles gezegd wat ik wilde zeggen. En het lijden was groot, ik ben blij dat ze nu rust heeft. De komende dagen zijn we oog bij elkaar als familie en dat is fijn.
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Veel sterkte! Spijtig dat jullie er niet meer op tijd geraakt zijn, maar fijn dat er niets onuitgesproken is gebleven.

:bigarmhug:
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Gecondoleerd en sterkte :-* Fijn om te horen dat je alles hebt kunnen zeggen. En voor je moeder dat ze nu niet verder hoeft te lijden
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Ach Siberienne wat verdrietig. Gecondoleerd en heel veel sterkte :-*
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Och Mireille... Gecondoleerd. Spijtig dat jullie niet op tijd waren, maar dat risico bestaat nu eenmaal als je ver weg woont. In elk geval is het fijn dat je familie om je heen hebt om samen dingen te regelen en herinneringen op te halen, en dat je het gevoel hebt dat je goed afscheid hebt kunnen nemen van je moeder. Dat is zo waardevol. Heel veel sterkte de komende tijd. :bigarmhug:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Gecondoleerd Sieberienne. Wat verdrietig dat jullie te laat waren. Gelukkig had je nog zo kort geleden alles gezegd wat je zeggen wilde. Heel erg veel sterkte voor de komende tijd.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Gecondoleerd Siberienne, heel veel sterkte :-*
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder Siberiene. Spijtig dat jullie nu te laat waren maar fijn dat je recent met de feestdagen nog bij haar bent geweest :-*
Lijkt mij ook heel dubbel, je moeder verliezen maar daarnaast 'blij' dat ze nu haar rust heeft :bigarmhug:
Hopelijk gaat (het organiseren van) de uitvaart in goede harmonie. Heel veel sterkte met alles
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Gecondoleerd met het overlijden van je moeder, Mireille.
Soms is het lijden zo groot dat het overlijden een verlossing is. Maar het verdriet is er zeker niet minder om.
Ik wens jullie enorm veel sterkte, voor nu, maar vooral ook voor na al het regelen, als het verdriet echt binnen komt.
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Gecondoleerd Siberienne, en heel veel sterkte voor jou en de familie.

Plaats reactie