BPWR: Herplaatser problemen

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR: Herplaatser problemen

pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

frodo quin schreef: do 15 jan 2026, 20:19 Wandelen is voor mij echt een activiteit voor MET hond. Het plezier is voor mij voor een groot deel hen zo te zien genieten. Kan mij voorstellen dat het fijn is voor jou om tijdelijk terug met een hobdenvriend op pad te kunnen.
Zo ervaar ik dat ook. Nadat ik mijn laatste Fauve had laten inslapen ging ik niet meer wandelen. Ik vond er geen bal meer aan.
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

doranto schreef: do 15 jan 2026, 20:49 Precies dit!
Ja hè, het genieten zit er in dat de vierpoter lekker rent en snuffelt en doet :D
In m'n eentje zou ik er werkelijk geen klap aan vinden :-\
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Dat heb ik ook hoor. Ik probeer wel dingen lopend te doen ivm beetje beweging krijgen. En mijn wederhelft en ik wandelen af en toe eens. Maar dat is echt anders. Gewoon alleen, met je hondje, je eigen gedachten. Even rust in het hoofd. En laat dat als mama van een peuter nou reuze welkom zijn ::)
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Ik wandel nooit met een viervoeter maar als ik wandel dan wel graag in de natuur waar je dieren tegenkomt. Geniet nog maar even lekker van de loge Kaela en wie weet komt straks een tijd dat de kleine meid het ook leuk vind om te wandelen en je haar ziet genieten :) Hier paar maanden geleden kabouterpad gelopen waarbij mijn kleine meid van kabouteritem naar kabouteritem liep en heerlijk aan het genieten was. Mogelijk dat ze ook zoiets bij jou in de buurt hebben?
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

En weer afscheid van de Vos. Ze kon weer naar huis, wat het fijnste is. We hebben een fijne gezamenlijke wandeling en snoeperij gedaan en toen ieder weer naar huis. Bleek Nina’s net-alsof-hondje toch met Vos mee te zijn gegaan! Het is ook altijd wat he…

IMG_1877.jpeg
IMG_1881.jpeg
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Fijn dat Vos weer naar haar eigen huisje is na een volgens mij geslaagde logeerpartij ;)
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

Het was heel gezellig en het is fijn om Vos eindelijk weer thuis te hebben!
Jullie zijn geweldig lieve mensen! :-*
Het was zo leuk te zien hoe Nina met Vos "wandelde" aan de dubbele flexi riem (Meneer K had de andere vast ;D ). :biggrin2:
Haar alsof hondje nemen we de volgende keer weer mee, tot zover houdt ie zich bijzonder rustig!
Hylos
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hylos »

dinky89 schreef: zo 18 jan 2026, 18:24 Fijn dat Vos weer naar haar eigen huisje is na een volgens mij geslaagde logeerpartij ;)
Vos heeft het goed naar haar zin gehad in het 5 sterren hotel! Ze was ook niet bijzonder blij om mij of Muis te zien. "Oh hoi, ga ik weer met jou mee? Vooruit dan maar" ;D
Maargoed, zo is Vos nu eenmaal. Lekker makkelijk :biggrin2:
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Kaela schreef: zo 18 jan 2026, 17:54 En weer afscheid van de Vos. Ze kon weer naar huis, wat het fijnste is. We hebben een fijne gezamenlijke wandeling en snoeperij gedaan en toen ieder weer naar huis. Bleek Nina’s net-alsof-hondje toch met Vos mee te zijn gegaan! Het is ook altijd wat he…

IMG_1877.jpegIMG_1881.jpeg
Oei. Nuja, dan trap je niet meer in net alsof poep :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Fijn dat Vos weer thuis is, al had ze het waarschijnlijk prima naar haar zin op haar logeeradres! :D

Heb je al een ander huisje voor Mara kunnen vinden, of moet je haar nog een tijdje houden?

Plaats reactie