pearlsofpassion schreef: zo 23 nov 2025, 08:22
Ah, dan heb ik het verkeerd gezien.
Geeft niets, lief dat je meedenkt!
Onze caviafamilie is uitgebreid dankzij Sinterklaas (aka opa en oma waar ze dit weekend haar schoen mocht zetten. En Nina doet zó grappig hun geluidjes na als ze ermee speelt!
Ahhhh dat is ook bijna precies zoals jullie hok eerst was! Super leuk! Ik zag bij de Lidl ook een cavia speel set, maar deze playmobile is nog schattiger
eelke schreef: zo 23 nov 2025, 21:24
Ahhhh dat is ook bijna precies zoals jullie hok eerst was! Super leuk! Ik zag bij de Lidl ook een cavia speel set, maar deze playmobile is nog schattiger
Het ventje heeft zoals verwacht een luchtweginfectie. Antibiotica en metacam mee. Hij vond het vreselijk eng bij de dierenarts. Gillen en spartelen. Maar de medicijnen gingen er vlot in thuis. Dus dat komt hopelijk goed, het moet twee weken lang, twee keer per dag. Best pittig voor een diertje dat helemaal niet gewend is opgepakt te worden.
Kaela schreef: vr 30 jan 2026, 18:07
Het ventje heeft zoals verwacht een luchtweginfectie. Antibiotica en metacam mee. Hij vond het vreselijk eng bij de dierenarts. Gillen en spartelen. Maar de medicijnen gingen er vlot in thuis. Dus dat komt hopelijk goed, het moet twee weken lang, twee keer per dag. Best pittig voor een diertje dat helemaal niet gewend is opgepakt te worden.
Och gos. Maar gelukkig klinkt het als iets wat behandeld kan worden. Fijn dat hij thuis de medicijnen wel goed nam. Beterschap voor het ventje!