Daarna samen op stap in de witte wereld. Eerlijk waar een ochtend oppassen was veeeeeel te kort
Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Geluksmomentje van de dag
Een hondje op bezoek hebben dat als de baas vertrekt, binnen 5 minuten steun komt zoeken door op schoot te kruipen. Ik heb echt even zitten sniffen, zo mooi
Daarna samen op stap in de witte wereld. Eerlijk waar een ochtend oppassen was veeeeeel te kort
Wat fijn dat het hondje zich gelijk zo vertrouwd voelde bij jou 
-
frodo quin
- 5-sterren

Wat leuk! Een ochtend is zo om inderdaad. Volgende keer wat langer oppassen 
Mijn gevoel zegt dat het 'een Carolien' is. Hij luistert toch nietfrodo quin schreef: vr 30 jan 2026, 13:30 Ik kan mij voorstellen dat vachtonderhoud niet fijn is met een pijnlijke mond.
Blij om te horen dat het goed gaat met Tola. Maareh, is het nu Karel of Carolien?
En de naam Karel hadden ze verzonnen vanuit het asiel, er was geen naam bekend vanuit het baasje (want overleden aangetroffen).
Soms hou ik de naam aan als het bij het dier past/hij of zij luistert (net als bij Tola), en soms wordt het dus iets anders. Binnen een week heb ik altijd wel ineens iets van 'ja, het blijft dit' of 'het wordt dat'.
Aah, wat fijn Siberienne, geweldig!Siberienne schreef: vr 30 jan 2026, 17:22 Een hondje op bezoek hebben dat als de baas vertrekt, binnen 5 minuten steun komt zoeken door op schoot te kruipen. Ik heb echt even zitten sniffen, zo mooi![]()
-
frodo quin
- 5-sterren

Ah, vandaar. Voor mij hoort een naam ook gevoelsmatig te passen. Als ik niet de indruk heb dat ze gehecht zijn aan hun naam verander ik die meestal ook.- pien - schreef: za 31 jan 2026, 09:40 Mijn gevoel zegt dat het 'een Carolien' is. Hij luistert toch niet![]()
En de naam Karel hadden ze verzonnen vanuit het asiel, er was geen naam bekend vanuit het baasje (want overleden aangetroffen).
Soms hou ik de naam aan als het bij het dier past/hij of zij luistert (net als bij Tola), en soms wordt het dus iets anders. Binnen een week heb ik altijd wel ineens iets van 'ja, het blijft dit' of 'het wordt dat'.
We hebben een nieuw tentje gekocht. Ongeveer oppervlakte van onze woonkamer
. Nu is onze woonkamer niet bijzonder groot voor een woonkamer. Maar voor een tent is het toch heel aardig!
Ik wil nu alleen nog liever dat het voorjaar wordt zodat we hem uit kunnen gaan proberen.
Ik wil nu alleen nog liever dat het voorjaar wordt zodat we hem uit kunnen gaan proberen.
Leuk!
Enne...voorpret is ook heel leuk hoor! 
Dat wordt genieten, kamperen met zo'n kleine meid!
Mijn nichtje van net 14 heeft voor ons een camping uitgezocht voor Hemelvaart. Ik ben benieuwd waar we terechtkomen
Mijn nichtje van net 14 heeft voor ons een camping uitgezocht voor Hemelvaart. Ik ben benieuwd waar we terechtkomen
Echt wel!
Ha dat is grappig. Een grote verrassing!Cathelijn schreef:Dat wordt genieten, kamperen met zo'n kleine meid!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Wij gaan zaterdag puppies kijken, beetje ineens actie en ik vind het leuk & spannend. Ze zijn al 8 weken oud nu.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oooowww, wat leuk! Huspuppy's? In Noorwegen? Vergeet je fototoestel niet!Siberienne schreef: do 05 feb 2026, 23:19 Wij gaan zaterdag puppies kijken, beetje ineens actie en ik vind het leuk & spannend. Ze zijn al 8 weken oud nu.
Leuk! En wat Anne ook zegt, niet het fototoestel vergeten!Siberienne schreef: do 05 feb 2026, 23:19 Wij gaan zaterdag puppies kijken, beetje ineens actie en ik vind het leuk & spannend. Ze zijn al 8 weken oud nu.
-
frodo quin
- 5-sterren

OhSiberienne schreef: do 05 feb 2026, 23:19 Wij gaan zaterdag puppies kijken, beetje ineens actie en ik vind het leuk & spannend. Ze zijn al 8 weken oud nu.
Oh spannend, puppies
we verwachten wel een uitgebreid verslag daarna hoor