Onverwoestbare hondenspeeltjes om te kauwen
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Onverwoestbare hondenspeeltjes om te kauwen
een optie is om gewoon uit de kringloop 2e hands kinderspeelgoed te halen. Heb ik in hun slooptijd altijd gedaan. Kinderknuffels zijn veel sterker en over het algemeen veiliger want moet aan allerlei gezondheidsregels voldoen. Ik let er wel altijd op of ze niet verzwaard zijn met beanbags (die anders dan de naam doet denken niet met bonen, maar met van die verschrikkelijke kleine witte plastic korreltjes gevuld zijn)
Dat is een goede tip! Heb ik nog nooit aan gedacht. Klinkt logisch wat jij zegt, dat het vanwege de veiligheid enzo aan allerlei regels moet voldoen.Aquillo schreef: ma 09 feb 2026, 02:10 een optie is om gewoon uit de kringloop 2e hands kinderspeelgoed te halen. Heb ik in hun slooptijd altijd gedaan. Kinderknuffels zijn veel sterker en over het algemeen veiliger want moet aan allerlei gezondheidsregels voldoen. Ik let er wel altijd op of ze niet verzwaard zijn met beanbags (die anders dan de naam doet denken niet met bonen, maar met van die verschrikkelijke kleine witte plastic korreltjes gevuld zijn)
Laatst gewijzigd door doranto op ma 09 feb 2026, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Kijk ook regelmatig bij de kringloop maar die gaan hier ook niet lang mee. Maar dan hebben ze ook niet veel gekost in elk geval. Voor Pike haalden we vroeger ook al speeltjes in de kringloopwinkel, als pup elke week weer een nieuwe
Kinderknuffels van de Kruidvat gaan hier op het moment ook al een tijdje mee. Om een of andere reden kauwt hij daar niet op. Ook knisperspeeltjes voor de hond van de Action doen het aardig hier. Ook omdat hij er niet op gaat liggen kauwen.
Kinderknuffels van de Kruidvat gaan hier op het moment ook al een tijdje mee. Om een of andere reden kauwt hij daar niet op. Ook knisperspeeltjes voor de hond van de Action doen het aardig hier. Ook omdat hij er niet op gaat liggen kauwen.