Numelvi

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Plaats reactie

Numelvi

Irisscorp
2-sterren
2-sterren

Numelvi

Bericht door Irisscorp »

Iemand ervaring met het nieuwe medicament numelvi voor jeuk van allergie a.u.b. zou deze minder bijwerkingen geven dan apoquel , mijn hond kan heel moeilijk tegen pillen, hij kreeg Cytopoint maar dit werkt niet meer en nu liggen zijn pootjes open en zijn zijn oksels er slecht aan toe. Zou hem zo graag helpen, heb al een hele apotheek in huis. Ik geef hel algenolie van artic Noud, saccharomycees boulardi van biotics, en pea derm
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Numelvi

Bericht door Lizzy »

Irisscorp schreef: zo 19 apr 2026, 16:58 Iemand ervaring met het nieuwe medicament numelvi voor jeuk van allergie a.u.b. zou deze minder bijwerkingen geven dan apoquel , mijn hond kan heel moeilijk tegen pillen, hij kreeg Cytopoint maar dit werkt niet meer en nu liggen zijn pootjes open en zijn zijn oksels er slecht aan toe. Zou hem zo graag helpen, heb al een hele apotheek in huis. Ik geef hel algenolie van artic Noud, saccharomycees boulardi van biotics, en pea derm
Oh wat erg :'(

Ik ken dit middel niet, numelvi. Het klinkt wel goed. Maar ja, Apoquel werd 10 jaar geleden ook onthaalt als het wondermiddel der wondermiddelen.... Dus ik heb wel een beetje een (chronisch) wanttrouwen. Aan de andere kant: als je hond er zo erg aan toe is: wat voor keus heb je dan het te proberen?

Sterkte. Waardeloos voor jou en hond :-\
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Tola krijgt tegenwoordig Numelvi ipv Apoquel.
Ik moet zeggen dat ik niks merk van bijwerkingen, zowel op de Apoquel als de Numelvi
Wel bleef hij (wat) jeuk houden en toen kwam ik in aanraking met een integraal voedingstherapeut (die online werkt) en we zitten nu in een traject (pas een week)
Heb je zoiets al geprobeerd? (ik kan nog niks zeggen over mijn ervaring en ook elke hond is weer anders)
Irisscorp
2-sterren
2-sterren

Bericht door Irisscorp »

Ik heb reeds voor zover ik weet alles geprobeerd, ik ben reeds een fortuin kwijt, van pillen naar supplementen, zalven, voeding rauw, gekookt, gestoomd . Mijn hond kan moeilijk tegen medicatie, zou willen iets homeopathisch proberen of misschien Chinees maar hier in België ken ik niemand die dit uitoefend op dieren

Plaats reactie