Volgens mij zag ik hem bij bol voor 59 euro momenteelLizzy schreef: ma 20 apr 2026, 11:16 Dank je! Ziet er ook goed uit! Ook niet echt een koopje zie ik. Die kost geen paar tientjes meer helaas!
Gaat niet goed met Fritzi..... en vraag over tuig
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Gaat niet goed met Fritzi..... en vraag over tuig
Oh dat is wel al langLizzy schreef: ma 20 apr 2026, 11:18 Fritzi heeft sinds eergisteren niet meer gepoept. Dus daar maak ik me nu zorgen over![]()
Even wat overslaan na diarree is hier meestal een goed teken, maar geen dagen.
Hopelijk komt er snel weer een mooie drol
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik spoel die nooit uit. Stinkt ook niet. Dus zal wel goed zijn dan denk ik.Lizzy schreef: Ahhh, dat is lief, dat je dat uit zou hebben geleend! Maar ik ga ff zoeken naar de verschillende merken!
Maar de slang, waarmee je de handel opzuigt, die wordt toch ook goor aan de binnenkant...? Moet je die iedere keer uitspoelen?
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Hier idemhannabelgje schreef: ma 20 apr 2026, 15:47 Ik spoel die nooit uit. Stinkt ook niet. Dus zal wel goed zijn dan denk ik.
Oef ja dat snap ikLizzy schreef: ma 20 apr 2026, 11:18 Fritzi heeft sinds eergisteren niet meer gepoept. Dus daar maak ik me nu zorgen over![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hoe gaat het nu met Fritzi?
Liefff
! OMG, wat kan een mens blij zijn met een drol
. Ze heeft vanmiddag een perfecte drol gedraaid!!!! Ik was zo bang voor verstopping (hoewel ik me dat niet voor kon stellen, op gekookte kip met gekookte pompoen). Maar goed, die stress is ook weer weg en nu hopen dat haar ontlasting goed blijft. Ik heb wel een wormen/giardia/coccidiose kit besteld bij het Woud. Waar ze nu adviseren om mest van 3 dagen te verzamelen en op te sturen. Dat was nooit. Dus nou ja, aangezien de post niet goed werkt ga ik vrijdag, zaterdag, zondag mest verzamelen en maandag insturen.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Fijn dat ze gekeuteld heeft! Hopelijk kun je nu weer een nachtje min of meer doorslapen... 
Oh wat fijn! De boel moest dus even tot rust en op gang komen. Hopelijk blijft dat nu goed, de rest van de zorgen zijn al flink genoeg.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hèhè gelukkig. Wat een stress kun je ervan hebben hè. Vreselijk. Geef haar maar een dikke knuffel.
En weer vreselijk aan de diarree.... Ben de hele nacht bezig geweest. Wel 10 keer alles onder gescheten... Zo meteen de dierenarts bellen. Ik ben echt als de dood dat ze giardia heeft. Hoe ze er aan moet zijn gekomen weet ik niet. Er zit heel veel slijm in de poep en de stank is nauwelijks te verdragen.
Met van 2,5 dag ontlasting naar de dierenarts (ik was al aan het inzamelen voor het Woud). Zelf trouwens ook ziek als een hond geworden vannacht. Pfft.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hè wat vervelend. Kan ook gewoon een virusje zijn waar ze tegenaan gelopen is natuurlijk. De duimen draaien hier.
Jakkes Lizzy, wat een zorgen
Sterkte bij de DA zo
Sterkte bij de DA zo
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Jemig ik lees dit pas
wat een zorgen! Hopelijk duidelijkheid bij de dierenarts! Heel veel sterkte en beterschap voor jullie beide