Vergrote prostaat

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Plaats reactie

Vergrote prostaat

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Vergrote prostaat

Bericht door tt-tjes »

Vanmiddag naar de DA geweest, nadat de worm/giardia test negatief was.
Despa heeft een behoorlijk vergrote prostaat.
Waarschijnlijk doordat er vanaf januari hier aan de lopende band teven loops zijn en hij al die tijd hitsig geweest is, inclusief regelmatig erecties.
Dat verklaart ook de aandrang om te poepen en het persen en maar weinig ontlasting en dat natte frutje.
Gelukkig geen hernia perinealis. DA heeft Ypozane gegeven. verder heb ik prosta-aid van phytonics gekocht en ga dat voorlopig ook geven. Hopelijk wordt de boel snel rustiger.
Als het niet beter wordt laat ik een chip plaatsen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Re: Vergrote prostaat

Bericht door Lizzy »

tt-tjes schreef: vr 24 apr 2026, 22:19 Vanmiddag naar de DA geweest, nadat de worm/giardia test negatief was.
Despa heeft een behoorlijk vergrote prostaat.
Waarschijnlijk doordat er vanaf januari hier aan de lopende band teven loops zijn en hij al die tijd hitsig geweest is, inclusief regelmatig erecties.
Dat verklaart ook de aandrang om te poepen en het persen en maar weinig ontlasting en dat natte frutje.
Gelukkig geen hernia perinealis. DA heeft Ypozane gegeven. verder heb ik prosta-aid van phytonics gekocht en ga dat voorlopig ook geven. Hopelijk wordt de boel snel rustiger.
Als het niet beter wordt laat ik een chip plaatsen.
He bah, vervelend zeg! Maar ik vind je plan van aanpak prima. Ik zou zelf ook nog wat pompoenpitolie erbij geven.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Nou, de ypozane is al lang weer uitgewerkt. Despa krijgt op dit moment nog de prostaid druppels 2x daags en de prostavit forte capsule 2x daags. Maar dat lijkt niets te doen.
Het wordt een rondje DA want hij perst weer zo hard dat er darmslijmvlies mee naar buiten komt.
Ik ben bang dat hij toch een hernia heeft en een darm verzakking.

Plaats reactie