Bij het opruimen van de hondenspullen kwam ik nog diverse nieuwe / dichte zakjes met supplementen tegen. Zijn niet lang geleden gekocht en weggooien is zonde. Dus daarom bied ik ze hier aan. Als dat niet mag, snap ik het als deze topic verwijderd wordt.
Ik heb:
Huisdierendokter:
Analgos 180 tabletten a 1200 mg tht april 2029
Backmotion 180 tabletten a 1200 mg tht juli 2028
Drynaria 180 tabletten a 1200 mg tht juli 2028
Rejoint 180 tabletten a 1200 mg tht april 2029
Rehmannia 180 tabletten a 1200 mg tht december 2028
Gou Men Qi 90 tabletten a 1200 mg tht juni 2029
Organimal:
Gia Control 90 tabletten a 750 mg tht augustus 2025 (op de beschrijving op het zakje staat tht 08/2025 maar bovenaan het zakje zit een sticker met 02/2027)
Sensipharm:
L-Lysine 100 capsules a 670 mg tht januari 2027
Vetalin:
Multi Vitamins Cat+Dog 30 tabletten tht oktober 2026
Voor de huisdierendokter producten hoef ik niet de hoofdprijs, maar ik doe ze niet gratis weg. De grotere zakken met 180 tabletten kosten nieuw tussen de € 65 en € 70. Daar zit ik te denken aan € 20 per zak. De kleine zak met 90 tabletten kost nieuw ca € 40, daar zit ik te denken aan € 10.
De Organimal, Sensipharm en Vetalin daar hoef ik niks voor te hebben.
Kan worden opgehaald in Delft.
Ik kan het evt ook versturen (verzendkosten zijn dan voor de koper).
Supplementen Huisdierendokter, Organimal, Sensipharm, Vetalin
Moderator: Charlie Angel
Re: Supplementen Huisdierendokter, Organimal, Sensipharm, Vetalin
Ik zou me voor kunnen stellen dat je liever iemand hebt die veel supplementen wil overnemen....
Nou zou ik alleen interesse hebben in de back motion van de huisdierendokter. Heb je die toevallig nog?
Nou zou ik alleen interesse hebben in de back motion van de huisdierendokter. Heb je die toevallig nog?
Sorry, alles is al weg.Lizzy schreef: vr 01 mei 2026, 08:45 Ik zou me voor kunnen stellen dat je liever iemand hebt die veel supplementen wil overnemen....
OK! Dank je voor je bericht.