Trots

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Plaats reactie

Trots

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Trots

Bericht door Kaela »

Ik heb vandaag de loop van Leeuwarden 12 km gewandeld. En ik had niet bedacht dat je niet zomaar aan de start staat, dus er kwam nog twee keer 1,5 km bij. Sinds de bevalling en de bekkeninstabiliteit kwam ik steeds niet verder dan 5 km. Ook door gebrek aan inzet, je bent de hele dag druk en als ik met Nina op pad ben vreten we ook geen km’s natuurlijk.

Dus me opgegeven, zodat ik een doel had om naartoe te werken. Dat is best aardig gelukt, maar die extra km’s voel ik nu wel. Maar zien hoe dat uitpakt de komende dagen. Ik ben hoe dan ook apetrots op mezelf. Ik heb het maar mooi gedaan. Nu op zoek naar een nieuwe tocht, zodat ik weer een stok achter de deur hou om wat te blijven lopen.

Ik had onderweg de allerbeste supporter! Voor en achter mij hoorde ik “aaaah kijk nou wat schattig!” En toen stond Nina daar met een zelfgemaakt bord. Met papa uiteraard, maar die vond niemand schattig ;D
IMG_4495.jpeg
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Re: Trots

Bericht door Cathelijn »

Wat goed zeg! Dat is een flinke afstand. Maar met zo'n support heb je natuurlijk wel extra motivatie :D
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Een betere support kan je niet hebben op moederdag :D En super dat je je doel hebt gehaald :D
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Super knap! En wat een schattig bord.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Terecht trots! Super tof!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Kaela schreef: zo 10 mei 2026, 19:28 Ik heb vandaag de loop van Leeuwarden 12 km gewandeld. En ik had niet bedacht dat je niet zomaar aan de start staat, dus er kwam nog twee keer 1,5 km bij. Sinds de bevalling en de bekkeninstabiliteit kwam ik steeds niet verder dan 5 km. Ook door gebrek aan inzet, je bent de hele dag druk en als ik met Nina op pad ben vreten we ook geen km’s natuurlijk.

Dus me opgegeven, zodat ik een doel had om naartoe te werken. Dat is best aardig gelukt, maar die extra km’s voel ik nu wel. Maar zien hoe dat uitpakt de komende dagen. Ik ben hoe dan ook apetrots op mezelf. Ik heb het maar mooi gedaan. Nu op zoek naar een nieuwe tocht, zodat ik weer een stok achter de deur hou om wat te blijven lopen.

Ik had onderweg de allerbeste supporter! Voor en achter mij hoorde ik “aaaah kijk nou wat schattig!” En toen stond Nina daar met een zelfgemaakt bord. Met papa uiteraard, maar die vond niemand schattig ;D IMG_4495.jpeg
Zo, knap zeg! Ja, ik zou ook trots zijn! En als je meis dan met zo'n bord staat te wachten, dan smelt je toch gewoon :smitten:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Dank jullie wel! Ik ben nog steeds trots, maar ik heb vandaag wel serieus last van mijn bekken. Brandende liezen, lopen op tempo slak. Was ook wel te verwachten, maar jakkie ik vind het niet zo leuk. Moest mezelf vanmiddag echt even vertellen dat het dit keer met een dag of twee wel over is en heus niet weer een jaar of twee gaat duren.

Het bord krijgt wel een ere plekje hoor, daar word ik elke keer als ik hem zie weer warm van van binnen!
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Hè getver Karin, ik hoop voor jou dat het inmiddels weer beter gaat. Dat is zo niet leuk na zo'n prestatie.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Balen dat je bekken dan toch weer roept dat het stiekem toch nog teveel was van het goede. Hopelijk trekt het snel weer bij en blijkt het vooral spierpijn bij de bekkenbodemspieren te zijn :-*
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Wat balen dat je nu toch weer zo'n last hebt, maar jeetje, wat knap van je! Daar mag je zeker super trots op zijn!!
En dan zo'n geweldige supporter, dan smelt je gewoon. [emoji3590]

Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. [emoji8]

Plaats reactie