Ontzettend veel sterkte gewenst.
En dan ineens ben je alleen .....tattoo gezet
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- pearlsofpassion
- Moderator
Re: En dan ineens ben je alleen .....
Oh jee, wat vreselijk.
Je sprak altijd vol liefde over je man. Altijd zoekende naar oplossingen om het iedereen naar wens te laten hebben. Ik wens je enorm veel sterkte met het enorme verlies.
- Charlie Angel
- Moderator
Sorry voor mijn late reactie, maar jeetje Inge... gecondoleerd met het overlijden van je levenspartner, je lief.
Wat zwaar om nu alleen verder te gaan, ook al mankeerde hij veel, je hoopt toch samen zo oud te worden. Ik wens je heel veel sterkte.
Wat zwaar om nu alleen verder te gaan, ook al mankeerde hij veel, je hoopt toch samen zo oud te worden. Ik wens je heel veel sterkte.
Hoe gaat het met je Inge? Houd je jezelf een beetje staande....?
Dikke virtuele
Dikke virtuele
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Op en af. Op zich probeer ik het leven weer met kleine stapjes op te pakken. Er is nog veel aanloop en nog veel te regelen. Gelukkig zijn mijn beide zoons en m'n kleinkinderen stand-by. Dat scheelt enorm.Lizzy schreef: zo 10 mei 2026, 09:50 Hoe gaat het met je Inge? Houd je jezelf een beetje staande....?
Dikke virtuele![]()
En natuurlijk Nooshi en Shadow, die overigens langzaam hun gewone leventje weer voortzetten. Shadow is gestopt met zoeken, gelukkig. Dat vond ik naar om te zien. Hij begreep er niets van dat de baas niet op z'n normale plek zat.
Er veranderd veel voor mij, maar ik leer er wel mee omgaan.
Lief dat je het vraagt Lizzy
AhhhhIngeborg1958 schreef: di 12 mei 2026, 11:45 Op en af. Op zich probeer ik het leven weer met kleine stapjes op te pakken. Er is nog veel aanloop en nog veel te regelen. Gelukkig zijn mijn beide zoons en m'n kleinkinderen stand-by. Dat scheelt enorm.
En natuurlijk Nooshi en Shadow, die overigens langzaam hun gewone leventje weer voortzetten. Shadow is gestopt met zoeken, gelukkig. Dat vond ik naar om te zien. Hij begreep er niets van dat de baas niet op z'n normale plek zat.
Er veranderd veel voor mij, maar ik leer er wel mee omgaan.
Lief dat je het vraagt Lizzy![]()
Behalve dat je je lief moet missen, ligt je hele leven ook overhoop he... Wat fijn dat je hulp hebt van je zoons en kleinkinderen. Dat scheelt weer. En ook fijn dat Shadow gestopt is met zoeken. Want dat lijkt me ook voor jou echt wel heel verdrietig om te zien... Sterkte he
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lijkt me zo moeilijk, maar wel knap dat je stapje voor stapje weer doorgaat. Dikke knuffel.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Wat klinkt je dapper, Ingeborg 
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Met vallen en opstaan. Ik moet wel, ik moet dóór. De wereld blijft echt niet stilstaan voor mij. Sommige instanties tonen begrip, anderen maar weinig. Echt rouwen is nog geen tijd voor geweest. Dat komt onherroepelijk wel. Maar ook daar kom ik wel doorheen uiteindelijk.
Dat zal je. Maar makkelijk is het zeker niet.Ingeborg1958 schreef: wo 13 mei 2026, 17:17 Met vallen en opstaan. Ik moet wel, ik moet dóór. De wereld blijft echt niet stilstaan voor mij. Sommige instanties tonen begrip, anderen maar weinig. Echt rouwen is nog geen tijd voor geweest. Dat komt onherroepelijk wel. Maar ook daar kom ik wel doorheen uiteindelijk.
Ik werk bij zo’n instantie op de nabestaandendesk. En het is echt onwijs moeilijk om zulke dingen “zakelijk” af te handelen. Er moet zoveel aan regels en er komt zoveel emotie bij kijken. Ik hoop voor je dat je dat allemaal snel voor elkaar hebt, want het is gewoon echt een rot stuk waar je door moet. Als je vragen hebt, pb me maar, misschien kan ik dan van wat hulp zijn.
Poeh ja, er komt zoveel meer nog bij kijken he. Terwijl je met rouwen alleen al je handen vol kunt hebben.Ingeborg1958 schreef: wo 13 mei 2026, 17:17 Met vallen en opstaan. Ik moet wel, ik moet dóór. De wereld blijft echt niet stilstaan voor mij. Sommige instanties tonen begrip, anderen maar weinig. Echt rouwen is nog geen tijd voor geweest. Dat komt onherroepelijk wel. Maar ook daar kom ik wel doorheen uiteindelijk.
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

LiefKaela schreef: wo 13 mei 2026, 19:04 Dat zal je. Maar makkelijk is het zeker niet.
Ik werk bij zo’n instantie op de nabestaandendesk. En het is echt onwijs moeilijk om zulke dingen “zakelijk” af te handelen. Er moet zoveel aan regels en er komt zoveel emotie bij kijken. Ik hoop voor je dat je dat allemaal snel voor elkaar hebt, want het is gewoon echt een rot stuk waar je door moet. Als je vragen hebt, pb me maar, misschien kan ik dan van wat hulp zijn.
-
Ingeborg1958
- 4-sterren

Re: En dan ineens ben je alleen .....een eerbetoon in tattoo
Gisteren voor de eerste en enige keer een tatoeage laten zetten. In de woorden die ons verbonden en altijd zullen blijven verbinden.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: En dan ineens ben je alleen .....tattoo gezet
Super mooi!