Bob heeft weer giardia, wat nu?
Moderator: Lizzy
Re: Bob heeft weer giardia, wat nu?
Fijn dat de B12 goed is. Ik zou dit voorlopig blijven geven!! Ook tijdens het protocol. En misschien zelfs nog een jaar daarna, 1 keer per week. Ik doe dat met Sjoerd ook. En ik merk echt dat hij het nodig heeft.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik blijf ook zeker voorlopig de b12 geven. Ik ga kijken voor kalkoen voor meneer. Ff kijken of hij het eet want het is echt een pipo.
En zojuist ruim 400 euro weggetikt voor het darmprotocol. Wat een geld. Maar hij is zo ellendig. Ik hoop dat we er een hele andere honden voor terug krijgen.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
En zojuist ruim 400 euro weggetikt voor het darmprotocol. Wat een geld. Maar hij is zo ellendig. Ik hoop dat we er een hele andere honden voor terug krijgen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Mag die kalkoen een kvv zijn van 100% kalkoen? Ik kan niet aan orgaan en bot komen wat dan geschikt is.
Ja hoor, dat kun je prima gebruiken.hannabelgje schreef: di 12 mei 2026, 11:49 Mag die kalkoen een kvv zijn van 100% kalkoen? Ik kan niet aan orgaan en bot komen wat dan geschikt is.
Het is wel duur he... ze weten allemaal goed wat ze moeten vragen
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou vrijdag komt alles binnen. Me nu aan het inlezen over het programma. En inmiddels een fijn mailcontact met Véronique.
Ik denkn dat ik qua snacks en beloningen niet super nauw hoef te kijken? Ok de frolic gaat achter slot en grendel, maar gedroogde stukjes long en kipfilet kan denk ik wel toch? Of zou het echt strikt alleen kalkoen moeten zijn met alles?
Ik denkn dat ik qua snacks en beloningen niet super nauw hoef te kijken? Ok de frolic gaat achter slot en grendel, maar gedroogde stukjes long en kipfilet kan denk ik wel toch? Of zou het echt strikt alleen kalkoen moeten zijn met alles?
Oh wat fijn dat je nu goed contact hebt! He, word je ook eindelijk gehoord!hannabelgje schreef: wo 13 mei 2026, 10:10 Nou vrijdag komt alles binnen. Me nu aan het inlezen over het programma. En inmiddels een fijn mailcontact met Véronique.
Nou, het heeft totaal geen zin om een nieuw eiwitsoort aan je hond te blijven geven en wel stukjes long en kipfilet te blijven voeren. Echt NIET doen dus. Inderdaad, alleen en strikt kalkoen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ok dan gaan we zelf kalkoen drogen. Wordt wel heel lastig met knaagwerk, want hij kauwt graag op huidlappen en die bestaan niet van kalkoen. Mag dat dan wel iets anders zijn (wat hij nog nooit gehad heeft? Lama eland ofzo?)
En kalkoennekken, gedroogd?hannabelgje schreef: do 14 mei 2026, 09:50 Ok dan gaan we zelf kalkoen drogen. Wordt wel heel lastig met knaagwerk, want hij kauwt graag op huidlappen en die bestaan niet van kalkoen. Mag dat dan wel iets anders zijn (wat hij nog nooit gehad heeft? Lama eland ofzo?)
Ik zou het niet doen. Stel dat je in de toekomst nog een keer moet elimineren, dan kun je dus ook geen eland of lama meer gebruiken. Hij heeft gewoon even pech.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik ben naar de grote dw gereden en heb nu kvv kalkoen, gestoomde worsten, trainers vleugels, nekken. De eerste lading gestoomde worst plakjes ligt al in de droger. En nog wat knaaghout gekocht. Olijf en koffie.
-
hannabelgje
- 5-sterren

En daar is ie dan. Wel gek dat er maar 1 pot power of pureness bij zit terwijl dat tot 20 kilo is en ik voor 21-25 kilo heb gekozen. Dat vraag ik nog wel even na. Meneer weegt 22 kilo.
Maar we kunnen starten in elk geval.

Dat is inderdaad misschien een foutje!hannabelgje schreef: vr 15 mei 2026, 13:13 En daar is ie dan. Wel gek dat er maar 1 pot power of pureness bij zit terwijl dat tot 20 kilo is en ik voor 21-25 kilo heb gekozen. Dat vraag ik nog wel even na. Meneer weegt 22 kilo.
Fijn dat het er is. Kun je gelijk beginnen ermee?
-
hannabelgje
- 5-sterren

We beginnen vandaag. Kalkoen kvv lust ie uiteraard niet. Maar even de kook erover, dan eet hij het wel. Bouwen we dat wel langzaam af.Lizzy schreef: Dat is inderdaad misschien een foutje!
Fijn dat het er is. Kun je gelijk beginnen ermee?