Het verwarde cavia topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het verwarde cavia topic
Pfoe, ik voel me opgelucht. Het was écht een fijn en open gesprek bij de dierenarts.
We hebben samen alles doorgenomen en er is echt zoveel mis gegaan/had anders gemoeten/had anders gekunnen. Zo kwamen we er ook achter dat ik gebeld had moeten worden, de eerste werkdag na de operatie, om te vragen hoe het gaat. En ook nu; de fotos van vrijdag zaten niet in zijn dossier. Ze begrijpt ook niet hoe überhaupt op tweede pinksterdag de factuur verstuurd kan zijn. Het lijkt wel of er een vloek op zit.
Ze heeft een goede uitleg gegeven over haar handelingen en overwegingen tijdens de operatie. Voor alle andere dingen excuus gemaakt. Echt heel opgelucht over, nu kan ik dat stuk loslaten.
We hebben samen alles doorgenomen en er is echt zoveel mis gegaan/had anders gemoeten/had anders gekunnen. Zo kwamen we er ook achter dat ik gebeld had moeten worden, de eerste werkdag na de operatie, om te vragen hoe het gaat. En ook nu; de fotos van vrijdag zaten niet in zijn dossier. Ze begrijpt ook niet hoe überhaupt op tweede pinksterdag de factuur verstuurd kan zijn. Het lijkt wel of er een vloek op zit.
Ze heeft een goede uitleg gegeven over haar handelingen en overwegingen tijdens de operatie. Voor alle andere dingen excuus gemaakt. Echt heel opgelucht over, nu kan ik dat stuk loslaten.
-
hannabelgje
- 5-sterren

-
hannabelgje
- 5-sterren

Klinkt goed Eelke. Jezelf verwijten maken is zo onterecht in dit verhaal. Je hebt toch gewoon alles gedaan wat je kon.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Haha ja dat is bizar daar hehannabelgje schreef: wo 27 mei 2026, 20:58 https://www.facebook.com/share/v/1GxqSzb3wu/
Oh my god!!
Nou excuus is op ze minst ja
Maar goed dat je gegaan bent .
Hopelijk nu niet gauw nodig een dierenarts.
Maar goed dat je gegaan bent .
Hopelijk nu niet gauw nodig een dierenarts.
Ik ken hethannabelgje schreef: wo 27 mei 2026, 20:58 https://www.facebook.com/share/v/1GxqSzb3wu/
Oh my god!!
Je zal toch een dierenarts nodig hebben
Kassa .
Nou vindt caafs leuk maar dit is niet voor mij weggelegd
Wel schattig
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik vind dat zo gaaf zo'n hele groep bij elkaar. Bij de plaatselijke dierentuin hier hadden ze een cavia eiland. Dat vond ik ook altijd geweldig om te zien. Ik geloof niet dat ze dat nu nog hebben.eelke schreef: Haha ja dat is bizar daar heik ben altijd een beetje bang dat het hier ook zo uit de hand loopt
- Charlie Angel
- Moderator
Fijn dat je door dat gesprek dit nu kan afsluiten Eelke. [emoji8]
Dat is fijn Eelke, zo zijn er geen open eindjes meer en kun je het afsluiten.eelke schreef: wo 27 mei 2026, 20:38 Pfoe, ik voel me opgelucht. Het was écht een fijn en open gesprek bij de dierenarts.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hoe gaat het nu met de heertjes samen?
Gaat hartstikke leuk. Ik zal morgen eens kijken of ik wat beeldmateriaal kan uploaden. Die kleine hupt en popcornt de ren door. En is Ollie al de baas, althans, Ollie wordt af en toe de tent uitgezet en zijn eten wordt afgepakt. Ollie laat het allemaal gebeuren, dus op zich wel prima denk ik, dan hoeven ze deze verstandhouding over een paar maanden niet opnieuw uit te zoeken als de hormonen rondgieren. Het is zelfs met een rrrrrrrr en kleine schuddende mini billen.
Hij vind alleen mij dood eng, maar rond lopen terwijl ik in de buurt ben doet ie wel gewoon. Eten en drinken enzo ook.
Ollie komt ook een stuk levendiger over, zit niet zoveel in het huisje en doet ook af en toe een huppeltje.
Dus gaat hartstikke goed
maar een naam is er nog niet 
Hij vind alleen mij dood eng, maar rond lopen terwijl ik in de buurt ben doet ie wel gewoon. Eten en drinken enzo ook.
Ollie komt ook een stuk levendiger over, zit niet zoveel in het huisje en doet ook af en toe een huppeltje.
Dus gaat hartstikke goed
Oh fotos lukt wel makkelijk natuurlijk. Maar de filmpjes zijn nog schattiger.
Voor Ollie is het heel vermoeiend allemaal
Voor Ollie is het heel vermoeiend allemaal
- Charlie Angel
- Moderator
Wat fijn dat het zo goed gaat Eelke. [emoji8]
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hahaha klein eigenwijs ding. Fijn dat het goed gaat.
Hahaha die Ollie. Die moet er even van bekomen, al die jeugdige energie
Wat een poepie is het. Nou ja, er bestaan geloof ik ook geen niet schattige baby cavia’s. Maar deze jongeman is wel heel snoepig. Al aan de naam Fudge gedacht?
Wat een poepie is het. Nou ja, er bestaan geloof ik ook geen niet schattige baby cavia’s. Maar deze jongeman is wel heel snoepig. Al aan de naam Fudge gedacht?