Gaat niet goed met Fritzi..... en vraag over tuig
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Gaat niet goed met Fritzi..... en vraag over tuig
Wat heerlijk dat ze een drol heeft gelegd. Ik hoop dat de stijgende lijn doorzet. Ik zou ook serieus meer dan een potje janken als mijn hondenschatje in een berg diaree lag hoor. Dat wil je gewoon niet.
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Nee, het was echt vreselijk...
En de vreugde was hier van korte duur vanmorgen. Ze legde daarnet een poep neer, zat tussen diarree en normale ontlasting in, zeker niet zoals je het wilt zien.... Ik hoop dat dit even een soort laatste stuiptrekking was en het vanaf nu weer goed gaat.
En de vreugde was hier van korte duur vanmorgen. Ze legde daarnet een poep neer, zat tussen diarree en normale ontlasting in, zeker niet zoals je het wilt zien.... Ik hoop dat dit even een soort laatste stuiptrekking was en het vanaf nu weer goed gaat.
Nou hopelijk gaat het nu verder wel beter met haar.
En ja snap je heel goed hoor dat je potje gaat janken om je schat zo te zien.
En ja snap je heel goed hoor dat je potje gaat janken om je schat zo te zien.
Wat een struggels toch met je dame
Ik hoop voor je dat deze laatste drol het gevolg was van het warme weer (dat werkt misschien ook wel tegen op dat oude lijf)
Anyway, ik las dat je momenteel Diarstop gebruikt.
Voor Misty werkte dat ook altijd goed, maar bij Aysa doet dat weinig.
Voor haar heb ik voor noodgevallen Enteromicro Complex in huis.
Mocht je die willen testen ipv de Diarstop, je bent welkom om een stripje te halen, hoef je niet weer meteen een berg geld weg te sluizen zonder dat je weet of je werkt
Ik hoop voor je dat deze laatste drol het gevolg was van het warme weer (dat werkt misschien ook wel tegen op dat oude lijf)
Anyway, ik las dat je momenteel Diarstop gebruikt.
Voor Misty werkte dat ook altijd goed, maar bij Aysa doet dat weinig.
Voor haar heb ik voor noodgevallen Enteromicro Complex in huis.
Mocht je die willen testen ipv de Diarstop, je bent welkom om een stripje te halen, hoef je niet weer meteen een berg geld weg te sluizen zonder dat je weet of je werkt
We gaan haar vanavond laten gaan
Ze verlies al de hele dag ontlasting, ik heb haar vandaag al 16 keer moeten wassen. Ze is helemaal rood van achteren. Met op de bank springen (en we hebben hele mini kleine pootjes onder de bank geschroefd) viel ze er vandaag meerdere keren vanaf. Het is op. Het is klaar.
Ik ga dood. Ik wil niet. Ik wil krijsen. Ik wil haar bij me houden. Ik houd zoveeeeeel van haar. Maar alle woorden beginnen met ik. Zij is op

Ze verlies al de hele dag ontlasting, ik heb haar vandaag al 16 keer moeten wassen. Ze is helemaal rood van achteren. Met op de bank springen (en we hebben hele mini kleine pootjes onder de bank geschroefd) viel ze er vandaag meerdere keren vanaf. Het is op. Het is klaar.
Ik ga dood. Ik wil niet. Ik wil krijsen. Ik wil haar bij me houden. Ik houd zoveeeeeel van haar. Maar alle woorden beginnen met ik. Zij is op
Lizzy, heel veel sterkte met deze moeilijke beslissing. Ik leef met je mee. Het is zo moeilijk om je lieve hondje af te geven.
O bah .... hoe eerlijk ook naar Fritzi, dit zijn vreselijke momenten voor jullie als baasjes
Heel veel sterkte straks, ik zal met pijn in mijn buik aan jullie denken
Heel veel sterkte straks, ik zal met pijn in mijn buik aan jullie denken
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ooooow Lizzy.... Wat verschrikkelijk dat het niet langer gaat. Maar het een beslissing uit liefde, en gezien het feit dat je de afgelopen dagen en weken regelmatig het woord hond-onterend hebt gebruikt, denk ik dat het de enige juiste optie is. Maar ooow, wat moeilijk. Wat verschrikkelijk moeilijk.
Een heeeeel dikke knuffel voor jou, voor Fritzi, voor Leo, voor Sjoerd. We weten allemaal dat het moment ooit komt dat we afscheid moeten nemen van een dierbaar huisdier, maar het blijft hartverscheurend, onverteerbaar, onaanvaardbaar en onmogelijk.

Een heeeeel dikke knuffel voor jou, voor Fritzi, voor Leo, voor Sjoerd. We weten allemaal dat het moment ooit komt dat we afscheid moeten nemen van een dierbaar huisdier, maar het blijft hartverscheurend, onverteerbaar, onaanvaardbaar en onmogelijk.
Je hebt gedaan wat je kon voor Fritzi! Maar zoals het nu gaat wordt het van kwaad tot erger en dat is geen leven meer
Geniet nog van de laatste knuffels voordat jullie haar laten gaan en heel veel sterkte
Geniet nog van de laatste knuffels voordat jullie haar laten gaan en heel veel sterkte
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pffff ik heb geen woorden. Ik vind het zo enorm verdrietig. Sterkte daar voor iedereen.
We weten allemaal hoe het voelt, zoveel liefde voor een hond dat je ze uit liefde laat gaan, hoe onmogelijk het voor je zelf ook is
Het is niet te doen, ik leef met jullie mee

-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Je hebt al het mogelijk voor haar gedaan maar dit was geen doen meer
Ach Lizzy
Wat schrik ik hiervan.
Dacht gaat de goede kant op met de brokken.
Wij weten allemaal hier wat ontzettend moeilijk, verdrietig het is om je zo geliefde schat te moeten laten gaan.
Heel veel sterkte. Ook voor je man en Sjoerd.
Ik leef met je mee

Wat schrik ik hiervan.
Dacht gaat de goede kant op met de brokken.
Wij weten allemaal hier wat ontzettend moeilijk, verdrietig het is om je zo geliefde schat te moeten laten gaan.
Heel veel sterkte. Ook voor je man en Sjoerd.
Ik leef met je mee
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik heb even geen woorden