Betrouwbare BARF webshops/merken
Moderator: Lizzy
Betrouwbare BARF webshops/merken
Ik wil ergens volgende maand weer overstappen van KVV naar BARF. Maanden terug gegeven aan m'n hond, maar op gegeven moment bleef ze maar kotsen.
Als vrijdag haar huidige antibioticakuur af is, wil ik het nog even 2-3 weken op KVV houden en daarna overstappen.
Nu vroeg ik mij af wat betrouwbare webshops/merken zijn? Waar kopen jullie je BARF vlees?
Zelf ben ik echt fan van animalfoodexpress (KB Raw), ook omdat daar de percentages bot worden gedeeld van de bevleesde botten, alleen is de keuze daar heel beperkt.
Als vrijdag haar huidige antibioticakuur af is, wil ik het nog even 2-3 weken op KVV houden en daarna overstappen.
Nu vroeg ik mij af wat betrouwbare webshops/merken zijn? Waar kopen jullie je BARF vlees?
Zelf ben ik echt fan van animalfoodexpress (KB Raw), ook omdat daar de percentages bot worden gedeeld van de bevleesde botten, alleen is de keuze daar heel beperkt.
Re: Betrouwbare BARF webshops/merken
Betrouwbare leveranciers zijn voor mij florisvlees.nl en dogmeat.nl. Zeer tevreden over.
Gunshies.nl heeft een aardig assortiment barf maar voor mij (ik woon nogal uit hun buurt) is de bezorging toch te onregelmatig gebleken. Wel betrouwbaar en aardige mensen maar ik kan niet zo goed overweg met hun systeem. Ze hebben ook een fysieke winkel in Beverwijk.
Gunshies.nl heeft een aardig assortiment barf maar voor mij (ik woon nogal uit hun buurt) is de bezorging toch te onregelmatig gebleken. Wel betrouwbaar en aardige mensen maar ik kan niet zo goed overweg met hun systeem. Ze hebben ook een fysieke winkel in Beverwijk.
Floris en dogmeat heb ik beiden al eens eerder besteld. Ik hou die 2 ook als opties. Zeker Dogmeat heeft redelijk wat keuze.Betrouwbare leveranciers zijn voor mij florisvlees.nl en dogmeat.nl. Zeer tevreden over.
Gunshies zal ik morgen even bekijken. Had hier nog niet eerder van gehoord.
Bedankt!
Ik heb net voor het eerst besteld bij hun
Ziet er wel handig uit kwa portie
Bedankt voor de tip
Ik bestel zelf vaak bij KB Raw via Animal Food Express vanwege de transparante percentages, maar voor een breder BARF assortiment kun je ook kijken naar Degomeat of Kiezebrink. Heb je al geprobeerd om bepaalde diersoorten tijdelijk fnf te vermijden, aangezien ze moest overgeven na de overstap?
Laatst gewijzigd door Hassaatts op di 02 jun 2026, 10:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Het overgeven kwam door de vette haring .Hassaatts schreef: ma 01 jun 2026, 09:51 Ik bestel zelf vaak bij KB Raw via Animal Food Express vanwege de transparante percentages, maar voor een breder BARF assortiment kun je ook kijken naar Degomeat of Kiezebrink. Heb je al geprobeerd om bepaalde diersoorten tijdelijk te vermijden, aangezien ze moest overgeven na de overstap?
Wat jij zegt ken ik niet ( KB Raw)
De rest wat ik heb komt bij Floris vandaan en dat is ook meestal van kiezebrink.
En de Barfkopen nl heeft juist mooie kleine verpakkingen, vindt ik wel handig met maar 1 hond en het verdelen kwa porties
KB Raw is de naam voor alle rauwe vleesprodukten van Kiezebrink. Zowel barf als kvv. Je ziet die naam op de verpakking staan in het zwarte bandjekiara schreef: ma 01 jun 2026, 10:36 Het overgeven kwam door de vette haring .
Wat jij zegt ken ik niet ( KB Raw)
De rest wat ik heb komt bij Floris vandaan en dat is ook meestal van kiezebrink.
En de Barfkopen nl heeft juist mooie kleine verpakkingen, vindt ik wel handig met maar 1 hond en het verdelen kwa porties
O oképike schreef: ma 01 jun 2026, 22:03 KB Raw is de naam voor alle rauwe vleesprodukten van Kiezebrink. Zowel barf als kvv. Je ziet die naam op de verpakking staan in het zwarte bandje![]()
Ga kijken binnenkort